ابلاغ ساختار تازه سازمان اموال تملیکی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، تهران (پانا) - اجرایی شدن فرایند تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد که بر این اساس ساختار نو جایگزین ساختار قبلی این سازمان خواهد شد.

ابلاغ ساختار تازه سازمان اموال تملیکی

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پس از دستور ریاست جمهوری و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال گذشته مبنی بر اصلاح و تغییر ساختار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیگیری و اقدامات قابل توجهی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین سایر اعضای هیات مدیره صورت گرفت که به اجرایی شدن این امر مهم انجامید.

با تصویب ساختار نو سازمان اموال تملیکی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی، علاالدین رفیع زاده معاون نوسازی اداری سازمان استخدامی کشور روز یکشنبه 14 فروردین ماه سال جاری طی نامه ای، اجرایی شدن فرایند تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی را به این سازمان ابلاغ کرد که بر این اساس ساختار نو جایگزین ساختار قبلی این سازمان خواهد شد.

طبق ساختار نو سازمان اموال تملیکی که با رویکرد ایجاد تحول و ترفیع جایگاه سازمانی تدوین شده است، مدیریت های این سازمان به اداره کل ارتقا پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ابلاغ ساختار تازه سازمان اموال تملیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ ساختار تازه سازمان اموال تملیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید