ببینید؛ سریال اقتباسی Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، شبکه Peacock اخیرا خبر از تمدید اقتباس تلویزیونی پیروز Twisted Metal برای فصل دوم داده است.

ببینید؛ سریال اقتباسی Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد

آنتونی مکی (Anthony Mackie) که هم در فصل اول سریال به عنوان بازیگر حضور داشته و هم به عنوان تهیه نماینده اجرایی ایفای نقش نموده، در جریان مراسم گیم اواردز 2023 از تمدید آن اطلاع داد. سرویس استریم پیکاک نیز در ادامه این خبر را با تیزری کوتاه در یوتیوب به اشتراک گذاشت. در این میان، مایکل جاناتان اسمیت (Michael Jonathan Smith)، شورانر سریال، گفت:

لازم به ذکر است که این سریال در واقع اقتباسی از یک سری کلاسیک پلی استیشن با همین نام است. این سریال داستان مردی به نام جان دو با بازی آنتونی مکی را دنبال می نماید که دچار فراموشی شده و با یک فرصت شگفت انگیز روبرو می گردد. او بسته ای مرموز را در شیکاگو برمی دارد و باید آن را طبق برنامه تحویل دهد تا بتواند در پناهگاه امنی به نام نیو سانفرانسیسکو زندگی خطرناک خود را برای همواره ادامه دهد.

این سریال بدست کسانی ساخته شده که آثاری نظیر ددپول و زامبی لند را در اختیار ما قرار داده اند، بنابراین موفقیت سریال از قبل از عرضه فصل اول به نوعی تضمین شده بود. سکانش های اکشن با هیجان بالا و عناصر خنده داری که لحظات خوشایندی را برای شما فراهم می نمایند، از مشخصه های این سریال اقتباسی محسوب می شوند.

سریال Twisted Metal بعلاوه در مراسم گیم اواردز، نامزد برترین اقتباس از بازی های ویدیویی سال شد، اما این جایزه به سریال The Last of Us از HBO رسید. در ادامه می توانید تیزر فصل دوم این سریال را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ سریال اقتباسی Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ سریال اقتباسی Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید