برای استارتاپ ها بهترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، بیشتر شرکت ها و بیزینس های تازه کار، نوپا یا به قول خودمان استارتاپ، بودجه کافی برای تبلیغات ندارند. اما این نباید هرگز باعث شود که چنین کسب و کارهایی از مزایای بازاریابی دور بمانند؛ زیرا ممکن است شروع نکرده تجارت خود را به پایان برسانند.

برای استارتاپ ها بهترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

اما سوال اینجاست که صاحب چنین کسب و کاری باید چه بکند؟

یک راه چاره فوق العاده برای چنین بیزینس هایی وجود دارد و آن هم استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به نام یکی از ساده ترین و البته تاثیرگذارترین شیوه های تبلیغاتی هستند که بر اساس آمار بازدهی بالایی خواهند داشت.

طبق نظرسنجی ها ثابت شده است که بیش از دو سوم افرادی که از شرکتی هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، در نهایت با این تجارت معامله خواهند کرد، حالا چه به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم.

پس حتی اگر بودجه خیلی زیادی ندارید، هرگز نباید قید این بخش از بازاریابی خود را بزنید. اما در ادامه به مزایا این روش و البته معرفی هدایای باکیفیت و مقرون به صرفه قیمتی می پردازیم که می تواند برای هر استارتاپی جوابگو باشد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف

استفاده از آیتم های تبلیغاتی خصوصا برای استارتاپ ها، یک ایده عالی بازاریابی محسوب می شود که می تواند متناسب با هزینه اثرات مثبتی روی رشد برند و البته افزایش فروش آن داشته باشد. اما بیایید ببینیم که استفاده از یک هدیه تبلیغاتی چه مزایایی را برای بیزینس ها در پی دارد.

بیشتر بخوانید : چاپ روی ماسک چگونه انجام می شود؟ + مشاهده ویدیو آموزش

مجذوب کنندهیت هدیه گرفتن

همه ما دوست داریم هدیه بگیریم و این مسئله ای غیر قابل انکار است. اهمیت این جریان زمانی بالاتر می رود که بفهمیم افرادی که هدیه دریافت می کنند تا چه مدت هدیه دهنده را به یاد می آورند. طبق تحقیقات مشخص شده، افرادی که از شرکتی هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند معمولا تا مدت های طولانی نام آن برند را به خاطر خواهند سپرد و این برای هر تجارتی یک برگ برنده محسوب می شود.

درگیر کردن مخاطبان هدف

دادن هدیه به راحتی مخاطبان هدف را با شرکت شما درگیر خواهد کرد. این یعنی زمانی که بخواهند محصولی را خریداری کنند و یا خدماتی را درخواست دهند، در صورت مطابقت با تجارت شما، اولین گزینه برای انتخاب خواهید بود.

بیشتر بخوانید : بهترین روش برای چاپ روی لباس و پوشاک کدام است ؟

بازاریابی مقرون به صرفه

همه می دانیم تبلیغات در برخی از مواقع چقدر گران تمام می شود. البته روش های مقرون به صرفه تری هم وجود دارد که البته چندان جوابگو نیست. در این بین هدایای تبلیغاتی سال هاست به نام یک تجربه بازاریابی پیروز و البته مقرون به صرفه با تجارت های کوچک و بزرگ عجین شده است.

علاوه بر موارد بالا مزایای دیگری هم برای این شیوه تیلغاتی وجود دارد. برای مثال به رسمیت شناختن نام برند شما و افزایش معروفیت و آگاهی از مارک تجاری، ایجاد دید مثبت نسبت به کسب و کار شما و در نهایت جذب مشتریان بالقوه از سایر این جوانب مثبت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید : چاپ روی تیشرت تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ + مشاهده ویدیو آموزش

بهترین هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه برای شرکت های نوپا

نوبتی هم باشد نوبت به معرفی ایده های تبلیغاتی مقرون به صرفه برای ایجاد هیجان در کار است. معرفی محصولات مقرون به صرفه ای که می تواند باعث رشد برند شود. در ادامه چندین مورد از این هدایا را به شما معرفی می کنیم.

لوازم التحریر

یکی از پیشنهادهای مقرون به صرفه قیمت ما برای شرکت های مختلف استفاده از انواع لوازم التحریر به نام هدیه تبلیغاتی است. برای مثال انواع اتوماتیک تبلیغاتی، قلم، خودنویس می تواند یک هدیه با ارزش، کارآمد و البه مقرون به صرفه باشد.

شاید تا به حال نشنیده باشید که یک قلم پادشاه هدایای تبلیغاتی است که هر کسی از داشتن آن شادمان خواهد شد. از دیگر هدایای موثر لوازم التحریر می تواند یک دفترچه، کتابچه و یا حتی تقویم یا سررسید تبلیغاتی باشد.

بیشتر بخوانید : چگونه با استفاده از چاپ سابلیمیشن (تصعیدی) میتوان روی تیشرت چاپ زد؟

کیسه های مواد غذایی

شاید تعجب کنید اما حتی ساک دستی کاغذی چه بصورت ساک دستی آماده یا ساک دستی پارچه ای مخصوص حمل مواد غذایی می تواند منعکس کننده صدای برند شما باشد. کافیست این ساک های دستی مقرون به صرفه قیمت را سفارش دهید و با لوگو و یک شعار مجذوب کننده آن را طراحی کنید. این محصولات کاربردی می توانند به نام یک تابلو تبلیغاتی در هر جایی نام برند شما را در معرض دید قرار دهند.

تجهیزات ورزشی

انواع توپ، دسته های پینگ پنگ، بدمینتون و مواردی از این دست هم می توانند به راحتی مخاطبین هدف را با تجارت شما درگیر کنند. از آنجا که مردم از این تجهیزات برای رفع استرس و خستگی روزمره خود استفاده می کنند، بنابراین تجربه بسیار خوبی با نام برند شما در ناخودآگاهشان به ثبت خواهد رسید.

لیوان، ظروف غذا

یک لیوان یا ظرف غذای درب دار، می تواند به نام یک هدیه تبلیغاتی موثر برای هر تجارتی محسوب شود. یکی از دلایل اصلی این انتخاب استفاده مداوم و کارآمد از آن ها در زندگی روزمره است. خصوصا از ظرف غذا که می تواند هر جایی برای ما بدرد بخور باشد. انواع ماگ و حتی لیوان پلاستیکی با طراحی مجذوب کننده هم می تواند برای تجارت شما راه تبلیغاتی مقرون به صرفه قیمتی محسوب شود.

انواع بند کلید و جاسوئیچی، بند آویز

جاسوئیچی تبلیغاتی و انواع جاکلیدی تبلیغاتی و بندکلیدهای طرح دار، خاص و فانتزی می تواند بهترین راه تبلیغات مقرون به صرفه برای شرکت شما محسوب شود. این محصول هم بسیار کارآمد است هم عمر بالایی دارد و هم به طور مداوم نام مارک تجاری شما را در معرض دید افراد قرار می دهد.

لوازم جانبی فناوری

انتخاب های متعددی وجود دارد که می تواند به رشد استارتاپ شما به نام هدیه تبلیغاتی کمک کند. برای مثال انواع موس، پاک کننده های صفحه نمایش، شارژر، برچسب های محافظتی، روکش ها، کیف لپ تاپ و جا موبایلی هم می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.

بیشتر بخوانید : چاپ روی کلاه تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ + مشاهده ویدیو آموزش

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید انتخاب های متعددی برای ترویج برند و رشد تجارت و استارتاپ شما به وسیله هدایای تبلیغاتی وجود دارد. راه هایی که مفید، متفکرانه و البته مقرون به صرفه هستند.

البته لیست ما به اینجا ختم نمی شود. شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر محصولی را به نام هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرد. کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین و موثرترین هدیه را انتخاب و در تعداد دلخواه سفارش دهید.

منبع: مجله چاپخونه

به "برای استارتاپ ها بهترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای استارتاپ ها بهترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید