ساپینتو: رویای قهرمانی داریم، اما کارمان سخت شده

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه کار می کنیم، اما استقلال خسته شده است.

ساپینتو: رویای قهرمانی داریم، اما کارمان سخت شده

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مهدی آبادانی، ریکاردو ساپینتو پس از تساوی یک بر یک دیدار استقلال و نفت آبادان در نشست خبری، گفت: درمورد بازی باید بگویم در نیمه اول با کیفیتی که معمولا بازی می کنیم، بازی نکردیم، ولی با این وجود 3-2 موقعیت گلزنی داشتیم. قبل از پنالتی که برای ما گرفتند، یک پنالتی دیگر برای استقلال نگرفتند. فکر می کنم ما تیمی هستیم که همه کار انجام می دهیم و زحمت می کشیم، اما استقلال مقداری خسته شده است.

*بازیکنان ماشین نیستند

وی اضافه کرد: در ماه های گذشته مسائل خیلی زیادی پشت سر گذاشتیم، اما تصمیم آخری که باید بگیریم و شدت عملی که باید داشته باشیم، تحرکی که باید مقابل حریف داشته باشیم مثل بازی با پارس جم که چند صحنه اینجوری دیدیم نداشتیم. بازیکنان ماشین نیستند. من هم خیلی خسته ام از مسائلی که در ماه های اخیر داشتیم. برخی وقت ها راه حل این نیست که با انرژی، تمرکز و فکر مثبت بمانیم تا تصمیمات خوب بگیریم، اما بسیار به تیم خود افتخار می کنم. بسیار تلاش کردند و واقعا سختی کشیدند. مسائل همچنان وجود دارد. الان وقتی است که باید مقداری از بازی خودمان محافظت کنیم.

*نتیجه ناعادلانه ای گرفتیم؛ گل نفت آفساید بود

سرمربی استقلال تاکید کرد: برای بازیکنان راحت نیست با وجود مسائلی که در ماه های گذشته طبق آن چیزی که واقعا هستند، بازی کنند. همانگونه که گفتم در نیمه دوم بهتر شدیم. حریفی داشتیم که برای امتیاز گرفتن آمده بود و طبیعی هم بود، زیرا نمی خواستند بیفتند. می دانستیم آن ها منتظر ضدحمله بودند، اما بار دیگر نتیجه خیلی نادعادلانه ای گرفتیم. طبق تصاویر گل نفت آبادان آفساید بود.

*3 توپ به تیر دروازه زدیم؛ رویای قهرمانی ما در لیگ سخت شد

ساپینتو شرح داد: 3 توپ به تیر دروازه زدیم. به خاطر مسائلی که گفتم واقعیت این است یک بازی خیلی عالی و فوق العاده نداشتیم، اما به حدی تلاش کردیم که بتوانیم بازی را ببریم. خیلی حیف شد که این بازی را مساوی کردیم. به این خاطر که رویای قهرمانی را داریم، اما اکنون کار خیلی سخت شد. با این وجود به کار خودمان ادامه می دهیم. باید دید در بازی بعدی چه اتفاقی می افتد، ولی بیشتر از نتیجه عواقب، تبعات و مسائلی است که در ماه های گذشته سپری کردیم. بازیکنان ما جنگنده هستند و همه تلاش کردند. خیلی زحمت کشیدند، ولی برخی مواقع راحت نیست که تصمیم خوب بگیرید و به خاطر همین مسائل ذهنیت خیلی آماده و سرحال داشته باشید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساپینتو: رویای قهرمانی داریم، اما کارمان سخت شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: رویای قهرمانی داریم، اما کارمان سخت شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید