شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، باشگاه پرسپولیس قرار است از مربی دروازه بانان و سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال شکایت کند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور

به گزارش تسنیم، در جریان تساوی یک - یک روز گذشته پرسپولیس و استقلال در دربی 98، جنجال ها و حاشیه های فراوانی در زمین رخ داد که یکی از مهم ترین اتفاقات این دیدار، اعتراض های شدید بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال به تیم داوری در بین دو نیمه بود.

غلامپور که به شدت نسبت به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در نیمه نخست این مسابقه معترض بود، پس از سوت انتها نیمه اول به سمت داور رفت و در جریان اعتراض های خود به سیدعلی، یک ضربه به سینه مهدی ترابی زد. باشگاه پرسپولیس به همین دلیل قصد دارد از غلامپور به کمیته انضباطی شکایت کند.

سرخپوشان همچنین معتقدند ژستد و یامگا با انتها مجوز کارشان اجازه حضور در ترکیب استقلال را در دربی نداشتند و رافائل سیلوا نیز شرایط لازم برای ثبت قرارداد و بازی در لیگ ایران را ندارد. به همین دلیل قصد دارد از این سه بازیکن نیز به کمیته انضباطی شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس لایحه خود در خصوص شکایت از بهزاد غلامپور و سه بازیکن خارجی خود را آماده کرده و قرار است صبح فردا به کمیته انضباطی ارسال کند.

منبع: فرارو

به "شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید