فیلم عجیب ترین روش رسیدن داماد به محل عروسی در برف سنگین !

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران : حضور داماد با بکهو لودر در محل عروسی سوژه رسانه ها شد.

فیلم عجیب ترین روش رسیدن داماد به محل عروسی در برف سنگین !

بارش برف سنگین در هند موجب شد که داماد با بکهو لودر خود را به محل برگزاری عروسی رساند. می توان این اتفاق را جزو عجیب ترین اتفاقات عروسی دانست.

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، چند ماهی است که جشن های عروسی در کشور هند دوباره از سر گرفته شده و گهگاهی در همین ارتباط انتشار اخبار عجیب و غریب به سوژه رسانه ها تبدیل می شود. به تازگی نیز ویدئویی که حضور داماد با ماشین بکهو لودر در محل برپایی جشن عروسی اش را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

بنا به گزارش asianetnews، زوج های جوان در سراسر هند برای به یاد ماندنی کردن روز عروسی شان دست از کار نمی کشند. در عروسی ها، معمولا عروس و داماد رهبری مراسم را بر عهده دارند و با سوارشدن بر ارابه ها، سکو های چرخان و تاب ها وارد محل برپایی جشن عروسی خود می شوند. اما برای یک داماد جوان اهل هند شرایط آنطور که دوست داشت پیش نرفت. با این حال و با وجود آنکه شرایط آب و هوایی کار را برای این داماد جوان بسیار سخت کرده بود، اما او با سوارشدن بر یک بکهو لودر خود را به محل برپایی عروسی اش رساند.

سختی کشیدن داماد برای رسیدن به عروس

بارش برف سنگین در روز برپایی جشن عروسی در ارتفاعات هیماچال موجب بسته شدن جاده ها شده بود. این اتفاق موجب شد تا این داماد برای رساندن خود به محل برپایی عروسی اش دچار مشکل شود. با این حال او از یک راننده بکهو لودر کمک گرفت و با استفاده از این ماشین خودش را به عروس رساند تا مانعی برای برپایی عروسی شان ایجاد نشود.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده داماد را سوار بر بکهو لودر در حال رفتن به محل برپایی جشن عروسی نشان می دهد. کاربری که این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد در شرح آن نوشت:به دلیل بارش شدید برف در هیماچال، یک داماد با ماشین بکهو لودر به محل عروسی در منطقه شیملا منتقل شد.

منبع: رکنا

به "فیلم عجیب ترین روش رسیدن داماد به محل عروسی در برف سنگین !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عجیب ترین روش رسیدن داماد به محل عروسی در برف سنگین !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید