معرفی سریال Hello Tomorrow

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، کمدی و درام یکی از ژانرهای ترکیبی عالی به شمار می رود که جنبه های بسیار عالی از هر دو دنیا را برای بیننده ها به ارمغان می آورند. با این حال، پیدا کردن تعادل میان درام و کمدی آن طور که به نظر می رسد، کار آسانی نیست. با این حال، سریال های ساخته شده به این صورت توانستند تا به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نمایند و از جمله آن ها می توان به سریال فلیبگ (Fleabag) از سرویس آنلاین آمازون و سریال نارنجی مد تازه است (Orange Is the New Black) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس اشاره نمود.

معرفی سریال Hello Tomorrow

سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس نیز با خلق سریال تد لسو (Ted Lasso) توانسته اثری خارق العاده در ژانر کمدی و درام خلق کند و حالا قرار است اثری تازه تحت عنوان سریال درود بر فردا (Hello Tomorrow) را در ژانر کمدی، درام و علمی تخیلی برای مخاطبان خودش به نمایش در بیاورد. سریال درود بر فردا داستان چندین فروشنده را روایت می نماید که به سفر می روند تا بتوانند محصولات شان یعنی اشتراک زمانی قمری را به فروش برسانند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال Hello Tomorrow

لوکاس جنسن و امیت بهالا مسئولیت توسعه سریال درود بر فردا را برعهده دارند و از جمله نویسنده های آن به شمار می روند. از دیگر نویسندگان سریال نیز می توان به اولیویا میلچ، وس براون، جیهه پارک و استیون فالک اشاره نمود. سکان کارگردانی قسمت های آن نیز در دستان جاناتان انتیوستل، استیسی پسون و رایان مک فول است.

داستان سریال Hello Tomorrow

انسان ها برای سال ها است که رویای زندگی روی ماه را در سر دارند اما چه می شد اگر زندگی در ماه امکان پذیر بود؟ اتفاقات سریال درود بر فردا در آینده ای رخ می دهند که در آن، جک با بازی بیلی کراداپ فروشنده ای دوره گرد و بسیار باهوش است و مشتاقانه به فردایی بهتر، روشن تر و از نظر فناوری پیشرفته تر امید دارد.

تمدن آرمان گرایانه ای که در مرکز این سریال قرار گرفته است، پیشرفت های تکنولوژیکی غیرمنتظره ای داشته اما در این میان، هدف بعدی و درخشان شخصیت اصلی داستان که بسیار جاه طلبانه به نظر می رسد، فرستادن انسان ها به ماه است. هم کارکنان و هم مشتریان مشتاق او انگیزه بسیار زیادی برای آینده دارند اما همین موضوع می تواند باعث گردد تا خوش بینی بیش از حد وی، جلوی موفقیتش را بگیرد.

بازیگران سریال Hello Tomorrow

نقش اصلی سریال درود بر فردا جک بیلینگز نام دارد که بیلی کراداپ آن را به تصویر می کشد. این بازیگر قبلا چهار مرتبه نامزد دریافت جایزه تونی شده و در پروژه های مختلفی در نقش اصلی و مکمل بازی نموده است که از جمله آن ها می توان به انیمه شاهزاده مونونوکه (Princess Mononoke)، فیلم ماموریت غیرممکن 3 (Mission: Impossible III)، فیلم اسپات لایت (Spotlight)، فیلم تقریبا مشهور (Almost Famous)، فیلم لیگ عدالت (Justice League) و فیلم بیگانه: کاوننت (Alien: Covenant) اشاره نمود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال درود بر فردا نقش آفرینی می نمایند نیز می توان به هنک آزاریا، برنده جایزه امی هنیفه وود، نیکلاس پودانی، آلیسون پیل، دوشن ویلیامز، داگمارا دومینچیک، جکی ویور، مایکل پل چان، متیو ماهر و تعدادی دیگر اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Hello Tomorrow

سریال درود بر فردا اثری تازه از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس به شمار می رود که فصل اول آن 10 قسمت نیم ساعته دارد و پخش آن از تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی (آدینه 28 بهمن 1401) از این سرویس آغاز خواهد شد. در روز ابتدایی پخش، سه قسمت ابتدایی عرضه خواهند شد و باقی قسمت ها نیز به صورت هفتگی پخش می شوند.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی سریال Hello Tomorrow" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال Hello Tomorrow"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید