آمادگی شورای شهر قم برای همکاری با استارت آپ ها

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران/قم عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم ترین عرصه هایی بوده که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها می توانند به نقش آفرینی بپردازند و با خلاقیت باعث افزایش کیفیت خدمات به شهر و شهروندان شوند.

آمادگی شورای شهر قم برای همکاری با استارت آپ ها

معصومه آمره با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در استفاده مناسب از نخبگان در عرصه های مختلف و خاصه در امسال توجه ویژه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان، گفت: حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم ترین عرصه هایی بوده که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها می توانند به نقش آفرینی پرداخته و با خلاقیت باعث افزایش کیفیت خدمات به شهر و شهروندان شوند.

وی با بیان اینکه حوزه حمل ونقل و پسماند، عرصه بزرگی برای استارت آپ ها در حوزه فعالیت های شهری است، ابراز کرد: این موارد از مسائل اساسی شهر است که در این حوزه از شرکت های دانش بنیان می توان استقبال کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: به طور مثال استقرار خانه های خلاقیت و نوآوری در فرهنگسراها از طرف شهرداری برای یاری به این شرکت ها می تواند انجام گیرد و علاوه بر این، چنین اقداماتی سبب می گردد تا سازمان های شهرداری هم چابک تر شوند.

وی با تأکید بر توجه به عمق نگاه رهبری در نامگذاری های شعار سال، گفت: توجه به شعار سال نباید تنها در حد شعار و اقدامات تبلیغاتی در دستگاه ها باشد؛ امیدواریم اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر در بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به نحو احسن و در واقعیت و در جهت اشتغال زایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور باشد.

آمره با اشاره به آمادگی شورای اسلامی شهر در انجام این مهم، توضیح داد: مدیریت شهری قم باید به صورت جدی در این عرصه ورود کند و توانایی موجود را به میدان آورده تا بتواند در این موقعیت تاریخی مهم از انقلاب اسلامی، کارنامه ای روشن و قابل دفاعی را در جایگاه مهم و تأثیرگذاری که در اختیار داشته از خود به یادگار بگذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی شورای شهر قم برای همکاری با استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شورای شهر قم برای همکاری با استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید