اخبار و رویدادها

جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی های بازار ایران عرضه شد، عکس

تسلا پس از معرفی مدل 3 هایلند، بالاخره از نسخه پرفورمنس آن رونمایی کرد. این خودرو، قدرتمندترین مدل 3 تا به امروز به شمار میرود. علاوه بر تغییراتی در ویژگی های فنی، ظاهر این خودرو هم دستخوش ارتقاهایی شده است.

5 اردیبهشت 1403

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن بام ممکن شد

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بام بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به روزرسانی برای سیستم عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت های جدیدی را در خود جای می دهد.

2 اردیبهشت 1403

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می نماید!

در مقاله پیش رو قوی ترین موتورسیکلت های تولیدی جهان را معرفی می کنیم.

31 فروردین 1403

این خودرو مدعی شکست جنگنده F35 است، فیلم

اسپیدتیل، نام ابرخودروی قدرتمند مک لارن است. این خودرو، به نوعی جانشین خودروی افسانه ای مک لارن یعنی F1 به شمار میرود. اسپیدتیل از سری محصولات التیمیت این شرکت به شمار میرود. طراحی فوق العاده زیبا و آیرودینامیکی این خودرو، متمایز از سایر هایپرکارهای...

26 فروردین 1403

نکات مهم در انتخاب صندلی همایشی برای معماران

صندلی همایشی و کنفرانس، از زمان پیدایش آن ها در دهه 1970 تا به امروز، پیشرفت زیادی داشته اند. صندلی های جلسات و همایش های امروزی که با هدف خاصی ساخته می شوند، بسیار راحت تر و کاربردی تر از گذشته هستند. بعلاوه بسیاری از مدل ها، شامل طیف گسترده ای از لوازم...

25 فروردین 1403

قدرت دریفت غول آلمانی بر روی یخ، فیلم

مرسدس بنز برای نمایش توانایی های جی کلاس برقی یا EQG ویدئوی جدیدی از دریفت این خودرو روی دریاچه ای یخ زده منتشر کرده است.

19 فروردین 1403

گوشی نو ریلمی فقط 4میلیون تومان؛ نایاب در ایران!

ریلمی گفت که می خواهد گوشی هوشمند جدیدی برای بازار هند معرفی کند.

18 فروردین 1403

ممنوعیت عجیب برای استفاده از یک کلمه در شرکت هواوی!

ظاهراً بنیان گذار هواوی از اینکه یکی از مدیران ارشد این شرکت عبارتی خاص را به کار می برد، خشنود نیست.

16 فروردین 1403

اسکاندیناوی قدیمی تر از آن است که فکر می کردیم

نتایچ یک مطالعه تازه نشان داده که اسکاندیناوی 3.75 میلیارد سال پیش از گرینلند متولد شده و سنگ بستر اسکاندیناوی تقریباً 250 میلیون سال قدیمی تر از آن چیزی است که تا به امروز تصور می شد.

15 فروردین 1403

افراد نابینا هم می توانند خورشیدگرفتگی را حس کنند

در حالی که علاقه مندان به نجوم به آسمان خیره می شوند تا خورشیدگرفتگی را مشاهده کنند، افراد نابینا یا کم بینا نیز می توانند این رویداد آسمانی را حس کنند و بشنوند.

13 فروردین 1403

عکس ، این خودرو شاهکار طراحی ایرانی است

در جریان مراسم رونمایی از آواتر 12 2024، چهار تریم نو این خودروی برقی معرفی گردید. از زمان عرضه در نوامبر سال گذشته، بیش از 40 هزار دستگاه از این مدل به فروش رسیده است.

12 فروردین 1403

بازسازی معابر روستای قلعه بالا در بیارجمند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، بازسازی معابر روستای قلعه بالا در بیارجمند صورت گرفت.

9 فروردین 1403

شریک چینی سایپا از جدیدترین شاسی بلند خود رونمایی کرد ، عکس

شریک چینی سایپا، یعنی چانگان، از جدیدترین شاسی بلند کامپکت پلاگین هیبریدی خود به نام UNI-Z رونمایی کرد. نام یونی از کلمه Universe گرفته شده و نشان دهنده این است که این سری از محصولات چانگان، دید جهانی شدن دارند.

6 فروردین 1403

دلایل حالت تهوع در ماشین

حتما شما هم با این مسئله روبرو شده اید یا افرادی را دیده اید که بعد از دقایقی بودن در وسایل نقلیه -ماشین، موتور، اتوبوس، کشتی و هواپیما- دچار حالت تهوع، استفراغ و سرگیجه می شوند. علت این حالت تهوع، سرگیجه و استفراغ چیست؟

4 فروردین 1403

دانشمندان یک جزیره بهشتی پیدا کردند

به تازگی تیمی از دانشمندان و پژوهشگران زمین شناسی، یک جزیره باستانی زیر آب را کشف کردند. آن ها معتقد هستند که شکل گیری این جزیره به 30 تا 40 سال پیش باز می شود.

3 فروردین 1403

تعیین شدن ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، معین شدن ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز صورت گرفت.

29 اسفند 1402

حساسیت به محصولات پوستی؛ نکات ضروری درباره علائم، درمان و پیشگیری

این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی تنوع بسیار زیادی دارند که همین موضوع خرید گزینه مناسب را سخت نموده است. شناخت نوع پوست و انتخاب محصول بر اساس آن یاری کننده است، اما کافی نیست. چون حتی اگر آلرژی شناخته شده ای نداشته باشید و پوست تان را حساس تصور نکنید،...

27 اسفند 1402

تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس

به عنوان یک غیرنظامی، بعید است که بتوانید به موقع برای آخرالزمان به یک تانک نظامی واقعی دست پیدا کنید، اما می توانید بهترین چیز بعدی که نزدیک به یک تانک باشد را بخرید: نسخه نظامی رضوانی تانک.

24 اسفند 1402

لحظه ورود یاسمین مقبلی به جو زمین

چهار نفر از فضانوردان ماموریت Crew-7 ناسا با موفقیت به زمین بازگشتند.

22 اسفند 1402

پکیج بهتر است یا موتورخانه؟

یکی از مهم ترین تصمیماتی که صاحبان خانه ها و ساختمان های تجاری در هنگام ساخت یا بازسازی ساختمان خود باید بگیرند، انتخاب سیستم گرمایشی مناسب است. دو گزینه اصلی پکیج و موتورخانه در این زمینه وجود دارد. حال سوال اصلی این جاست که پکیج بهتر است یا موتورخانه؟...

19 اسفند 1402
تعداد: (839)