اخبار اقتصادی

پکیج بهتر است یا موتورخانه؟

یکی از مهم ترین تصمیماتی که صاحبان خانه ها و ساختمان های تجاری در هنگام ساخت یا بازسازی ساختمان خود باید بگیرند، انتخاب سیستم گرمایشی مناسب است. دو گزینه اصلی پکیج و موتورخانه در این زمینه وجود دارد. حال سوال اصلی این جاست که پکیج بهتر است یا موتورخانه؟...

19 اسفند 1402

آیفون 17 و 17 پلاس با قابلیت نمایشگر همیشه روشن عرضه می شوند

در سری تازه آیفون که قرار است سال 2025 عرضه شود، مدل های استاندارد آیفون 17 و 17 پلاس به پنل های نمایشگر OLED با فناوری بک لایت کم مصرف مجهز خواهند شد. این ارتقا باعث می شود تا برای نخستین بار، ویژگی ProMotion به مدل های استاندارد آیفون اضافه شود.

9 اسفند 1402

اسطرخی عروس شاه جهان

اسطرخی نگین گردشگری شیروان است، روستایی زیبا در دامنه کوه شاه جهان که محبوب گردشگران است.

7 اسفند 1402

مدیر تئاتر شهر درباره ایجاد دیواره هایی در اطراف این مجموعه توضیحاتی داد

ایسنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، مدیر تئاتر شهر درباره ایجاد دیواره هایی در اطراف این مجموعه توضیحاتی داد.

2 اسفند 1402

لیفان X50 مناسب سفر است؟

لیفان ایکس50 یک خودروی کامپکت کوچک کراس اوور ساخته شده به وسیله کمپانی چینی لیفان است.

26 بهمن 1402

جیلی آزکارا هیبریدی را بشناسید ، کراس اوور چینی نو بازار چه ویژگی هایی دارد؟

جیلی آزکارا هیبریدی دو دیفرانسیل 190 اسب بخار قدرت دارد. این کراس اوور کابین مدرنی دارد و از امکانات کاملی استفاده می کند. قیمت این خودرو چه قدر است و آیا ارزش خرید دارد؟

20 بهمن 1402

خانه عجیب 33 متری که جایزه معماری را دریافت کرد!، عکس

سی و سه متر مربع زمین برای ساخت خانه، به قدر کافی بزرگ به نظر نمی رسد. اما معمار و مربی، چوُی مین ووک یک ساختمان مسکونی پنج طبقه برای خودش و همسرش در زمین کوچکی در قلب سئول طراحی کرده است. این زوج ماه مارس سال گذشته در این خانه ساکن شدند.

10 بهمن 1402

تخفیف 48 درصدی گوشی رده بالا آمریکایی، عکس

زومیت نوشت: برای داشتن موبایلی که دارای اندروید خالص و آپدیت های طولانی مدت باشد، نیازی به خرید جدیدترین پرچمدار گوگل ندارید.

8 بهمن 1402

سان سیتی کجاست؟

این تفرجگاه به وسیله بسیاری از افراد به لاس وگاس تشبیه شده است و به راحتی می توان فهمید که این مقایسه از کجا آمده …در این مطلب به شما خواهیم گفت که سان سیتی کجاست. سان سیتی آفریقای جنوبی بر روی بقایای یک آتشفشان غیرفعال بنا نهاده شده و دارای مجسمه هایی...

23 دی 1402

مایکروسافت نزدیک تر از همواره به اپل؛ اختلاف ارزش دو شرکت فقط 90 میلیارد دلار

اپل به عنوان با ارزش ترین شرکت دنیا با ارزش 2.82 تریلیون دلار حالا به وسیله مایکروسافت به شدت تهدید می گردد چرا که ارزش ردموندی ها به 2.73 تریلیون دلار رسیده است.

16 دی 1402

آشنایی با برچسب اموال ، لیبل ژله ای و استیکر چاپی

قبل از این که در خصوص ویژگی هایی این برچسب ها توضیحاتی ارائه گردد، ضروری است تا به این سؤال که برچسب یا لیبل اموال چیست؟ پاسخ واضح و روشن داده گردد. این برچسب ها در واقع لیبل هایی حاوی بارکد هستند. وجود این بارکدها باعث می گردد تا شرکت ها و کسب و کارها،...

21 آذر 1402

گزارش آدینه سیاه 1402 تپسل منتشر شد: نمایش 10 میلیارد تبلیغ در هفت روز

براساس گزارش تپسل از بلک فرایدی بلک فرایدی نشان می دهد فروشگاه های اینترنتی، آرایشی و بهداشتی و BNPLها بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده اند و وب سایت های مربوط به زنان، خبری و ورزشی بیشترین سهم نمایش تبلیغات دیجیتال را داشته اند.

14 آذر 1402

دواپس یار استارتاپی که حوزه زیرساخت را متحول می نماید

رویداد سالانه دواپس یار ماه گذشته در هتل پارسیان آزادی برگزار گردید. مهمان های این همایش از افراد سرشناس زیست بوم استارت آپی ایران بوده و محتوای ارائه شده در آن به تبیین مسیر تیم دواپس یار و رونمایی از محصولات ابری این شرکت پرداخت. در انتهای این گردهمایی،...

11 آذر 1402

حرکت بزرگ ترین تهدید برای بشریت!، عکس

دیجیاتو نوشت: کوه یخ A23a که بزرگ ترین کوه یخ جهان به شمار میرود، پس از 30 سال به حرکت درآمده و می تواند از جهات مختلف خطرآفرین باشد.

4 آذر 1402

دریافت یک پیغام فضایی از فاصله 16 میلیون کیلومتری زمین

ایرنا نوشت: سازمان فضایی ناسا برای اولین بار پیروز شد بطور آزمایشی داده هایی را به وسیله اشعه لیزری از یک فضاپیما در فاصله 16 میلیون کیلومتری زمین دریافت و کدگشایی کند. این کار می تواند راه را برای جهش بعدی فناوری ارتباطات هموار سازد.

1 آذر 1402

راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون

اگر به بازار لوازم جانبی به ویژه مودم ها سری زده باشید، محصولات زیادی از برند دی لینک را خواهید دید. دی لینک یکی از معروف ترین شرکت های تایوانی فعال در زمینه طراحی و فراوری تجهیزات مخابراتی و شبکه است که یکی از برترین مودم های موجود در بازار را فراوری...

29 آبان 1402

قیمت بستیون T77 بهمن موتور معین شد ، قیمت 5 خودرو وارداتی دیگر اعلام شد

قیمت بستیون T77 بهمن موتور ، قیمت هونگچی بهمن موتور ، قیمت تویوتا کرولا تعیین خودرو ایرانیان ، قیمت کیا سلتوس کوشا خودرو نگین ، قیمت جتا VSV ماموت خودرو و قیمت جتا VS5 ماموت خودرو به عنوان خودروهایی که وارد کشور شدند، تعیین شد. تعیین شد.

10 آبان 1402

شیائومی از رقیب آیفون 15 رونمایی کرد، غول چینی با بدنه تیتانیومی، عکس

زومیت نوشت: شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و قیمت هیجان انگیز، برای آیفون و گلکسی رجزخوانی می نمایند.

4 آبان 1402

سنگ گران قیمت زیر پای مردم یک روستا!

پیشرفت فناوری و ارزش پیدا کردن لیتیوم که یک ماده معدنی کلیدی در دنیای فناوری است، روستایی فقیر در هند را روی دریایی از ثروت نشانده است.

19 مهر 1402

ثبت جهانی و رونق دوباره کاروانسراهای خراسان جنوبی

ایرنا/ این خبر پیرامون ثبت جهانی و رونق دوباره کاروانسراهای خراسان جنوبی برای شما نوشته شده است.

8 مهر 1402
تعداد: (240)