استاندار تهران درباره دورهمی های شب یلدا هشدار داد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، تهران (پانا) - استاندار تهران نسبت به شیوع سویه امیکرون هشدار داد و از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود از دورهمی در شب یلدا اجتناب نمایند.

استاندار تهران درباره دورهمی های شب یلدا هشدار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به کاهش فوتی های استان گفت: تعداد فوتی های استان تهران به میانه روزانه 10 نفر رسیده و کاهش یافته و شرایط مناسب و رو به کاهش است.

وی تاکید نمود: اما نگرانی نسبت به شیوع سویه نو امیکرون وجود دارد چراکه سویه نو سرعت انتشار زیادی دارد و مشاهده این ویروس نگرانی زیادی ایجاد نموده ، از اینرو تدابیر جدی اتخاذ می گردد.

استاندار تهران اضافه کرد: مهم ترین مسئله برای مدیریت سویه نو تزریق دز بوستر (یادآور) است که به سرعت انجام گردد، ضمن اینکه صدا و سیما و رسانه ها نیز در جهت اطلاع رسانی اقدامات لازم را انجام دهند، بعلاوه مقرر شد واکسیناسیون سیار انجام گردد.

منصوری سپس گفت: شیوه نامه فعالیت اصناف، مراکز ورزشی و غیره در ستاد کرونا استان طراحی و ابلاغ می گردد نا از تجربه دوره های قبل استفاده گردد.

وی بعلاوه ادامه داد: ظرفیت مراکز تجمعی برای تزریق واکسن افزایش پیدا می نماید و بیمارستان ها نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه شب یلدا گلوگاه مهمی برای مدیریت شیوع سویه های نو امیکرون است، گفت: باید تدابیر جدی اتخاذ گردد و شهروندان برای حفظ سلامت خود از دورهمی اجتناب نمایند چرا که ممکن است خسارت های جبران ناپذیری رخ دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "استاندار تهران درباره دورهمی های شب یلدا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران درباره دورهمی های شب یلدا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید