اصفهان، قلعه نویی: با بازیکنان سپاهان برخورد می کنم، از هواداران گِله دارم

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از هواداران سپاهان گِله دارم که چرا در ورزشگاه حضور پیدا نکردند.

اصفهان، قلعه نویی: با بازیکنان سپاهان برخورد می کنم، از هواداران گِله دارم

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی از اصفهان, امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان در جام حذفی در نشست خبری گفت: از هوادارن گِله دارم که در روزهایی که به آنها نیاز داریم، نیستند در این بازی کم تعداد بودند اما از 3500 که آمدند تشکر می کنم. امروز شاهد فوتبال عجیبی بودیم. بازی عجیبی بود چون در دیداری که باید با اختلاف 5 گل پیروز می شدیم نتیجه 2 بر یک رقم خورد. قطعاً با بازیکنان برخورد می کنم که چرا این طور بازی کردند, از کاپیتان تیم گرفته تا بقیه.

وی در ادامه به لغو دیدارشان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر, مطرح نمود: دوست داشتیم قبل از بازی در جام حذفی یک بازی داشته باشیم اما دیوار ما کوتاه است و بازی مان را تعطیل کردند و تیم را از شرایط مسابقه خارج کردند. بازهم خداراشکر می کنم که صعود کردیم اما موقعیت های بالای 90 درصد را در این بازی گل نکردیم. اگر محمد محبی و سجاد شهباز زاده حواس شان بیشتر جمع بود, هرکدام در این بازی 3-2 گل می زدند. مطمئناً در این رابطه با بازیکنان صحت می کنم.

سرمربی سپاهان درباره آلودگی هوای اصفهان و برگزاری این بازی یادآور شد: چون وقت نداریم باید بازی ها را انجام دهیم. علاوه بر این دوست داشتیم بازی با صنعت نفت هم برگزار می شد تا در شرایط مسابقه قرار می گرفتیم. بازی حذفی استرس خاص خودش را دارد و اگر بازی لیگ را انجام می دادیم برای مان خیلی بهتر بود. در 20 روز تعطیلی لیگ بلاتکلیف بودیم و سازمان لیگ باید برای ما یک بازی می گذاشت تا برای جام حذفی به شرایط مسابقه می رسیدیم.

وی درباره حضور سپاهان در مرحله بعدی اظهار داشت: باید قرعه کشی شود تا حریف ما تعیین شود اما رویارویی با همه تیم ها سخت است. بازی سخت مان با پیکان بود, تیمی که با نظم و خوب فوتبال بازی کرد. در بازی با تراکتور هم 8-7 موقعیت گل داشتیم که 2 گل زدیم در این بازی نیز همین اتفاق رخ داد و سجاد و محبی موقعیت ها را به گل تبدیل نکردند.

قلعه نویی درباره بازی با استقلال در هفته بعدی یادآور شد: چند بازی در لیگ حساسیت خاص خودش را دارد که یکی از این بازی ها استقلال است. شناختی که از این استقلال دارم مطمئن هستم بازی خوبی را خواهیم دید. هم تیم ما و هم استقلال هجومی بازی می کنیم. فقط از هواداران گلگی دارم, چون در زمین خودمان باید 30 تا 40 هزار تماشاگر داشته باشیم. بازی در وسط هفته بهانه است و قیمت بلیت ها از برخی بازی های لیگ یک هم ارزان تر است. آلودگی هوا نیز برای ما وجود دارد و این شرایط برای همه برابر است.

وی درباره شرایط کی روش استنلی, یادآور شد: خداراشکر که مصدومیت او حاد نبوده ولی اگر بخواهیم در بازی امروز 3 بازیکن خوب را نام ببریم یکی از آنها علی قربانی بود که کارهایی که می خواستیم را انجام داد و بهتر از کی روش بازی کرد. کی روش مشکل خاصی ندارد و می تواند در بازی های بعدی کمک کند. همچنین امیدوارم برای منصوری هم مسئله ای به وجود نیامده است.

قلعه نویی درباره شرایط بحیرایی و و ایرانپوریان نیز مطرح نمود: این بازیکنان نمی دانم چرا مدام مصدوم می شوند و جای تعجب دارد. این بازیکن اگر باشند می توانند به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصفهان، قلعه نویی: با بازیکنان سپاهان برخورد می کنم، از هواداران گِله دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، قلعه نویی: با بازیکنان سپاهان برخورد می کنم، از هواداران گِله دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید