ایران خودرو خیابان های ایران را رنگ آمیزی می نماید

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، بیشتر رانندگان ایرانی به خرید خودروهای سفید علاقه مند هستند. عمده علت این انتخاب خریدوفروش آسان تر رنگ های سفید و سیاه و همینطور هزینه های پایین تر نقاشی آن در صورت بروز حادثه از دلایل اصلی این انتخاب است.

ایران خودرو خیابان های ایران را رنگ آمیزی می نماید

همین تقاضای زیاد برای رنگ سفید در بازار باعث شده خودروسازان خودروهای سفید را با تیراژ بالاتری فراوری نمایند. محمد شفیعی نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز این مساله را تایید نموده و می گوید: عموماً مشتریان نگران این موضوع هستند که در صورت احتیاج به ترمیم رنگ خودرو، نتوانند خدمات مدنظر را دریافت نمایند و به همین علت نیز خرید محصولات با رنگ های خاص عموماً مورد اقبال قرار نمی گیرد.

همین مسئله سبب شده چهره خیابان های مملو از ماشین های سفید بیش از پیش خسته نماینده و ملال آور باشد. اما در سالیان اخیر بعضی خودروسازان در کنار رنگ سفید، خلاقیت نشان داده و افزایش فراوری ماشین با رنگ های مشکی، آبی و قرمز و نقره ای را هم در برنامه خود قرار داده اند.

این در حالیست که خودروسازان برجسته دنیا چند قدم از ایران جلوتر هستند. در سالیان اخیر بازارهای دنیای خودروهایی با رنگ های ترکیبی و مدرن فراوری می گردد.

امروزه در دنیا نه تنها تنوع رنگ خودروها چشمگیر است بلکه خودروسازان در بافت رنگ بدنه خودرو نیز تکنولوژی های تازهی را به کار گرفته اند که جذابیت این محصولات را افزایش داده است. در همین رابطه خودروسازان دنیا به قدری برای سلیقه مشتری ارزش قائل می شوند که خریدار می تواند رنگ مورد نظر خود را سفارش دهد و مطابق آن خودروی خود را تحویل بگیرد.

ایران خودرو اولین گام برای شهری رنگارنگ را برداشت

به تازگی محمد شفیعی نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از معرفی 11 رنگ تازه برای محصولات این شرکت خبر داده است. او البته نوید روزهای بهتری را هم داده و گفته است که این شرکت توانایی فراوری و عرضه خودروها با 20 فام رنگ را دارد؛ وی به همین ترتیب گفته که این شرکت در پی مهیا کردن شرایطی است که مشتریان بتوانند رنگ های خاص و مدنظر خود را سفارش دهند. وی در مورد اینکه این رنگ ها شامل چه چیزهایی خواهد شد، می گوید:

این 11 فام رنگ تازه شامل رنگ های نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه ای نسکافه ای می گردد.

شفیعی نژاد با بیان این که قابلیت اعمال فام های رنگی تازه بر روی تمامی محصولات ایران خودرو وجود دارد اشاره نمود که در مرحله اول و به عنوان نمونه این رنگ ها بر روی خودروی 207 پانوراما به کار رفته است. به طور حتم سایپا و بخش خصوصی نیز این تکنولوژی را به کار خواهند گرفت تا بتوانند همچنان در بازار حضور داشته باشند.

خیابان های دنیا رنگارنگ تر از ایران

در قاره اروپا 27 درصد خودروها سفید، 20 درصد مشکی و 17 درصد خاکستری هستند. در قاره آسیا 48 درصد خودروها سفید و 16درصد نیز مشکی است. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو می گوید:

وی با بیان این که ایران خودرو از توانمندی تکنولوژی و ساختار مهندسی و تجهیزاتی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد که این خودروساز توانایی فراوری و پاشش فام های رنگی مختلف را بر روی انواع خودروها دارد و علاوه بر رنگ های متنوع، قابلیت پاشش و فراوری خودروهای دو رنگ نیز در این مجموعه ایجاد شده است و از این پس می توانیم خودروهای دو رنگ را در رنگ های متنوع فراوری کنیم.

نگرانی از ترمیم رنگ های خاص جدی است

به گفته کارشناسان استهلاک بعضی رنگ های خاص بالاست از طرفی نگرانی در مورد ترمیم بدنه رنگ های خاص برای مصرف نمایندگان جدی است. با این حال معاون ایران خودرو اطمینان می دهد که این شرکت برای این حوادث نیز تمهیداتی دارد. وی در همین رابطه می گوید:

به مشتریان این اطمینان را می دهیم که با وجود دستگاه های تینت رنگ و بسیار پیشرفته موجود در تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو که از رنگ های خاص نیز پشتیبانی می نمایند، اگر در طول عمر خودرو، احتیاجی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه به وجود آمد، به خوبی امکان فراوری و پاشش رنگ ها بدون ایجاد هرگونه سایه (شید) و دو رنگی، وجود دارد.

***

آگهی های انواع خودرو را در وبلاگ مهدی آبادانی ببینید

***

اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ مهدی آبادانی بخوانید.

***

آگهی های انواع خودرو را در وبلاگ مهدی آبادانی ببینید

***

اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ مهدی آبادانی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "ایران خودرو خیابان های ایران را رنگ آمیزی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو خیابان های ایران را رنگ آمیزی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید