ایران در نمایشگاه اسپانیا حضور پیدا می نماید

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان صنعت گردشگری کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا دعوت کرد. ایران به علت کرونا بیش از یک سال در نمایشگاه های خارجی حضور نداشته است.

ایران در نمایشگاه اسپانیا حضور پیدا می نماید

ایسنا: بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره از نمایشگاه فیتور اسپانیا قرار است همچون دوره های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال آینده میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار گردد. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سال جاری نیز مأموریت دارد به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه حضور فعالان و نقش آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت ها و جاذبه های بی شمار کشورمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور (FITUR) را فراهم کند.

بخش خصوصی، عمومی، دست اندرکاران صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط می توانند از امروز 3 آذرماه 1400 به مدت 13 روز (15 آذر) به وب سایت نمایشگاه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم های بارگذاری شده، ثبت نام و درخواست خود را ارسال نمایند.

بعلاوه شماره های 61934337-021 و 61934323-021 به منظور ارائه اطلاعات و آگاهی بیشتر متقاضیان در دسترس واقع شده است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا از 29 دی ماه تا 3 بهمن ماه 1400 مصادف با 19 تا 23 ژانویه 2022 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برگزار خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ایران در نمایشگاه اسپانیا حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در نمایشگاه اسپانیا حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید