ایسوس از یک مانیتور تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، این مانیتور ایسوس مناسب کاربرانی است که در شرایط مختلف به نمایشگر ثانویه بزرگی برای لپ تاپ خود احتیاج دارند. برای پاسخ به احتیاج این دسته از افراد، ایسوس از اولین مانیتور OLED تاشو دنیا رونمایی نموده است که می توانید به راحتی آن را در کیف خود قرار دهید و جابجا کنید.

ایسوس از یک مانیتور تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

این مانیتور OLED به طور دقیق 17.3 اینچ مقدار دارد و به عنوان یک مانیتور ثانویه یک محصول بسیار کاربردی به نظر می رسد. برای این مانیتور از لولای باکیفیتی استفاده شده تا مقدار چین خوردگی نمایشگر به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. ضخامت مانیتور ایسوس در حالت باز شده 0.38 اینچ (0.96 سانتی متر) و در حالت تاشده، 0.76 اینچ (1.9 سانتی متر) است. وزن مانیتور به 1.2 کیلوگرم می رسد و بنابراین اگر لپ تاپ شما وزن زیادی نداشته باشد، قرارگیری آن در کیف فشار زیادی به شما وارد نمی کند.

بر اساس آنالیز های اولیه، زمانی که مانیتور را به طور کامل باز می کنید، چین خوردگی نمایشگر ناپدید می گردد و در این زمینه مسئله ای ندارد. وزن و ضخامت آن هم در حدی است که کاربران به راحتی قادر به جابجایی این مانیتور تاشو ایسوس هستند. پنل استفاده شده رزولوشن 2560 در 1920 را ارائه می دهد که این یعنی با نمایشگر شفافی روبرو هستیم. ایسوس مدعی شده که پنل استفاده شده می تواند 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد که خبر خوبی برای ادیتورهای عکس و ویدیو و بعلاوه گرافیست ها است.

از نظر پورت، در بدنه مانیتور 2 پورت USB-C تعبیه شده و یک پورت mini HDMI هم دیده می گردد. با استفاده از پایه تاشده داخلی، می توانید مانیتور را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید تا برای کارهای مختلف دست بازتری داشته باشید. ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه این مانیتور مجذوب کننده را اعلام نکرده است.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایسوس از یک مانیتور تاشو 17 اینچی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس از یک مانیتور تاشو 17 اینچی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید