موبایل، تبلت و گجت ها

گوشی نو ریلمی فقط 4میلیون تومان؛ نایاب در ایران!

ریلمی گفت که می خواهد گوشی هوشمند جدیدی برای بازار هند معرفی کند.

18 فروردین 1403

افراد نابینا هم می توانند خورشیدگرفتگی را حس کنند

در حالی که علاقه مندان به نجوم به آسمان خیره می شوند تا خورشیدگرفتگی را مشاهده کنند، افراد نابینا یا کم بینا نیز می توانند این رویداد آسمانی را حس کنند و بشنوند.

13 فروردین 1403

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی Allgrip رونمایی شد ، ویژگی های فنی و تصاویر

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی راسا موتور خاورمیانه، امروز به طور رسمی رونمایی شد. این SUV ساب کامپکت سوزوکی در ایران با موتور 1.5 لیتری با تکنولوژی Mild Hybrid به فروش خواهد رسید. با رونمایی از این محصول وارداتی، سوزوکی ویتارا پس از 4 سال، دوباره وارد بازار خودرو...

13 اسفند 1402

آیفون 17 و 17 پلاس با قابلیت نمایشگر همیشه روشن عرضه می شوند

در سری تازه آیفون که قرار است سال 2025 عرضه شود، مدل های استاندارد آیفون 17 و 17 پلاس به پنل های نمایشگر OLED با فناوری بک لایت کم مصرف مجهز خواهند شد. این ارتقا باعث می شود تا برای نخستین بار، ویژگی ProMotion به مدل های استاندارد آیفون اضافه شود.

9 اسفند 1402

اولین لپ تاپ کاملا شفاف دنیا

پس از مدت ها، حالا به نظر می رسد شرکت ها آماده تجاری سازی گسترده پنل شفاف هستند.

27 بهمن 1402

تخفیف 48 درصدی گوشی رده بالا آمریکایی، عکس

زومیت نوشت: برای داشتن موبایلی که دارای اندروید خالص و آپدیت های طولانی مدت باشد، نیازی به خرید جدیدترین پرچمدار گوگل ندارید.

8 بهمن 1402

رندرهای گوگل پیکسل 9 از وجود سه دوربین اصلی خبر می دهند

دیروز، نه ماه قبل از عرضه سری پیکسل 9، تصاویری غیررسمی از گوگل پیکسل 9 پرو به بیرون درز کرد. حالا، از طریق همان منبع، شاهد رندرهایی از گوشی دیگری هستیم که گفته می شود گوگل پیکسل 9 است.

5 بهمن 1402

عکس لو رفته از گوشی تازه گوگل

دیجیاتو نوشت: در مهرماه 1402 رندرهایی از گوشی پیکسل 8a گوگل فاش شد. این گوشی قیمت پایین تری از سری پرچمدار پیکسل 8 خواهد داشت و به نسخه ضعیف تری از پردازنده تنسور G3 مجهز خواهد شد. حالا عکسی از جعبه این گوشی لو رفته است که رندرهای قبلی و نام آن را تأیید می کند.

4 بهمن 1402

ایسوس از یک مانیتور تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

این مانیتور ایسوس مناسب کاربرانی است که در شرایط مختلف به نمایشگر ثانویه بزرگی برای لپ تاپ خود احتیاج دارند. برای پاسخ به احتیاج این دسته از افراد، ایسوس از اولین مانیتور OLED تاشو دنیا رونمایی نموده است که می توانید به راحتی آن را در کیف خود قرار دهید...

20 دی 1402

مایکروسافت نزدیک تر از همواره به اپل؛ اختلاف ارزش دو شرکت فقط 90 میلیارد دلار

اپل به عنوان با ارزش ترین شرکت دنیا با ارزش 2.82 تریلیون دلار حالا به وسیله مایکروسافت به شدت تهدید می گردد چرا که ارزش ردموندی ها به 2.73 تریلیون دلار رسیده است.

16 دی 1402

راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون

اگر به بازار لوازم جانبی به ویژه مودم ها سری زده باشید، محصولات زیادی از برند دی لینک را خواهید دید. دی لینک یکی از معروف ترین شرکت های تایوانی فعال در زمینه طراحی و فراوری تجهیزات مخابراتی و شبکه است که یکی از برترین مودم های موجود در بازار را فراوری...

29 آبان 1402

چهره آشنای جدیدترین گوشی گرانقیمت سامسونگ، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ احتمالاً دی ماه از سری گلکسی S24 رونمایی می نماید، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار تصاویری از ماکت های این محصولات هستیم. طبق این تصاویر، سامسونگ طراحی پرچمدارهای آینده اش را تغییر چندانی نخواهد داد.

24 آبان 1402

شیائومی از رقیب آیفون 15 رونمایی کرد، غول چینی با بدنه تیتانیومی، عکس

زومیت نوشت: شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و قیمت هیجان انگیز، برای آیفون و گلکسی رجزخوانی می نمایند.

4 آبان 1402

سنگ گران قیمت زیر پای مردم یک روستا!

پیشرفت فناوری و ارزش پیدا کردن لیتیوم که یک ماده معدنی کلیدی در دنیای فناوری است، روستایی فقیر در هند را روی دریایی از ثروت نشانده است.

19 مهر 1402

استفاده دوباره از کبوتر های نامه بر

پلیس هند برای اطلاع رسانی سریع موقع بروز بلایای طبیعی، دست به پرورش کبوتر نامه بر زده است.

6 تیر 1402

سیستم عامل تازه آیفون ، امکانات و ویژگی ها

زومیت نوشت: سیستم عامل iOS 17 با قابلیت های نو پوستر، اپلیکیشن Journal و حالت نو لاک اسکرین StandBy معرفی گردید.

19 خرداد 1402

آنالیز نقش نیمه هادی های خودرو

نیمه هادی ها را می توان در طیف گسترده ای از دستگاه ها همانند تلفن های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند و بعلاوه محصولات الکترونیکی مصرفی مشاهده کرد. در صنعت خودروسازی، نیمه هادی های داخل خودرو نقشی ضروری در شکل دادن به آینده حمل و نقل ایفا می نمایند.

14 خرداد 1402

تألیف و ترجمه هرکدام برای یک فضای فکری تبیین شده اند

مهیار سپهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ما اگر می خواهیم در نشر، موقعیت و شرایط راهنمایی گر و پیشرو داشته باشیم باید در حوزه مبانی و نظریه ها پیشرو باشیم. بسیار خوب است که نهادهای بالادستی به فکر اول بودن و پیشرو بودن باشند.

29 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های شیائومی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- ردمی A2 پلاس به تازگی وارد بازار شده و به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند چهار میلیون تومان قیمت دارد. نسخه قبلی آن یعنی ردمی A1 پلاس را تقریبا سه میلیون و 800 هزار تومان می فروشند و در همین محدوده می توانیم به ردمی 9A با قیمت سه میلیون و 700...

20 اردیبهشت 1402

تخفیف 50 درصدی بازدید از کتابخانه و موزه ملی ملک در تعطیلات عید فطر

خبرنگاران: گردشگران و دوستداران موزه و تاریخ، هم زمان با تعطیلات عید سعید فطر می توانند با 50 درصد تخفیف بهای بلیت، از خدمات موزه ای و گردشگری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره مند شوند.

30 فروردین 1402
تعداد: (87)