چهره آشنای جدیدترین گوشی گرانقیمت سامسونگ، عکس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، دیجیاتو نوشت: سامسونگ احتمالاً دی ماه از سری گلکسی S24 رونمایی می نماید، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار تصاویری از ماکت های این محصولات هستیم. طبق این تصاویر، سامسونگ طراحی پرچمدارهای آینده اش را تغییر چندانی نخواهد داد.

چهره آشنای جدیدترین گوشی گرانقیمت سامسونگ، عکس

کاربری با حساب ایکس SonnyDickson تصاویر ماکت های سری گلکسی اس 24 شامل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را منتشر نموده است. دو مدل کوچک تر، یعنی نسخه های استاندارد و پلاس به فریم تخت با گوشه های گرد و دوربین اصلی سه گانه مجهز شده اند.

ماکت های سری گلکسی S24 سامسونگ

طبق تصاویر، گلکسی S24 اولترا طراحی چهارگوش دارد و بعلاوه روی پنل پشتی اش پنج سنسور دوربین به چشم می خورد. در گذشته شاهد افشای رندرهای مبتنی بر CAD این پرچمدار بودیم که ابعاد آن را افشا می کرد. براساس رندرهای قبلی، گلکسی اس 24 اولترا ابعادی برابر 162.3 در 79.0 در 8.7 میلی متر دارد که درحقیقت همان گلکسی اس 23 اولترا با تفاوت بسیار اندک است. متأسفانه تصویری از جلوی این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می رود ;i نمایشگر آن نسبت به نسل قبلی تخت تر باشد.

براساس رندرها و شایعات گذشته، گلکسی اس 24 پلاس ابعادی برابر 158.5 در 75.9 در 7.75 میلی متر دارد و ابعاد گلکسی اس 24 هم برابر 147.0 در 70.5 در 7.6 میلی متر است. در حالت کلی، ابعاد این گوشی های هوشمند تفاوتی با نسل قبلی آن ها ندارد.

طبق شایعات، سامسونگ برای نسل بعدی پرچمدارهایش به سراغ فریم تیتانیومی به جای فریم آلومینیومی می رود. بعلاوه انتظار می رود که این محصولات حداقل در 4 رنگ وارد بازار شوند؛ البته ماکت ها سفیدرنگ هستند.

احتمالاً تمام گوشی های سری گلکسی S24 به نمایشگر LTPO مجهز می شوند. بعلاوه این محصولات در دو نسخه با اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 وارد بازار خواهند شد که البته طبق شایعات، مدل اولترا تنها در یک نسخه و با چیپ کوالکام از راه می رسد.

درنهایت انتظار داریم که سری گلکسی اس 24 در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی ماه 1402) معرفی گردد. تا زمان معرفی رسمی، باید منتظر انتشار گزارش ها و شایعات پیرامون این پرچمدارها بمانیم.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "چهره آشنای جدیدترین گوشی گرانقیمت سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره آشنای جدیدترین گوشی گرانقیمت سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید