عکس ، موبایل عجیب این کارخانه نوشابه سازی معرفی گردید!

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، دیجیاتو نوشت: گوشی کوکاکولا درحقیقت نسخه ویژه ریلمی 10 پرو 5G است که از طراحی، رابط کاربری و لوازم جانبی مخصوص بهره می برد.

عکس ، موبایل عجیب این کارخانه نوشابه سازی معرفی گردید!

کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی 10 پرو محسوب می گردد و نه یک گوشی کاملاً نو. این محصول که با همکاری ریلمی عرضه می گردد، ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن نام دارد که برای بازار هند است.

این گوشی میان رده از طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا بهره می برد، بسته بندی اش مخصوص است و بعلاوه رابط کاربری ویژه ای هم دارد. علاوه بر این موارد، یک حالت عکاسی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن نوشابه پخش می گردد!

طراحی و مشخصات گوشی کوکاکولا و ریلمی

پنل پشتی این دستگاه دورنگ است که بخش بزرگی از آن را رنگ قرمز و برند کوکاکولا پوشانده. این سبک طراحی روی جعبه آن هم مشاهده می گردد. این دستگاه که تنها در 1000 نمونه به فروش می رسد، دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و قیمتی برابر 255 دلار دارد.

درون جعبه این دستگاه با یک مجسمه به نام Realmeow، چندین استیکر، یک کارت با شماره دستگاه تولیدی و بعلاوه ابزار خارج کردن سیم کارت با طراحی در نوشابه روبه رو هستیم.

گوشی کوکاکولا و ریلمی از رابط کاربری خاصی بهره می برد که دارای یک انیمیشن شارژ مشابه پرکردن نوشابه است. بعلاوه با تصاویر پس زمینه گازدار و آیکون های مخصوص روبه رو هستیم. درنهایت هم صداهای نوتیفیکیشن و صدای زنگ اختصاصی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ریلمی 10 پرو کوکاکولا ادیشن از مشخصات یکسان با نسخه استاندارد بهره می برد؛ بنابراین کاربران با نمایشگر 6.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 695 5G و دوربین 108 مگاپیکسلی روبه رو هستند.

گوشی کوکاکولا و ریلمی که در هند عرضه می گردد، از دو روز دیگر در اختیار کاربران قرار می گیرد و تنها 1000 نمونه از آن به فروش می رسد. این احتمال وجود دارد که کوکاکولا در آینده با برندهای دیگری هم همکاری کند. همکاری چنین شرکت هایی با سازندگان گوشی های هوشمند در سال های اخیر محبوبیت پیدا نموده و برای مثال، اخیراً سامسونگ از نسخه بی ام و گلکسی S23 اولترا رونمایی نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، موبایل عجیب این کارخانه نوشابه سازی معرفی گردید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، موبایل عجیب این کارخانه نوشابه سازی معرفی گردید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید