رندرهای تازه گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک بوک پروهای تازه اشاره دارند

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سامسونگ در اوت سال 2020 از سری پرچم دار گلکسی تب S7 رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت بیش از یک سال، این شرکت به دلیل بحران جهانی کمبود چیپ هنوز نتوانسته جانشین این تبلت ها را رونمایی کند. طبق شنید ه ها، گلکسی تب S8 قرار است در سه نسخه رونمایی شود: گلکسی تب S8 با نمایشگر 11 اینچی، گلکسی تب S8 پلاس با نمایشگر 12/4 اینچی و گلکسی تب S8 اولترا با نمایشگر 14/6 اینچی.

رندرهای تازه گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک بوک پروهای تازه اشاره دارند

همان طور که مشاهده می کنید، گلکسی تب S8 اولترا قرار است بزرگ ترین عضو این خانواده باشد و ظاهرا شیوه نام گذاری تبلت های پرچم دار سامسونگ هم مشابه سری گوشی های گلکسی S خواهد بود. امروز حساب کاربری OnLeaks که یکی از افشاگران معروف دنیای گجت های هوشمند است، رندرهایی از گلکسی تب S8 اولترا را منتشر کرده است.

ظاهرا قرار است این تبلت رقیبی برای آیپد پرو باشد، بنابراین چندان عجیب نیست اگر در طراحی آن المان هایی از طراحی محصولات اپل را هم مشاهده کنیم. با توجه به رندرهای تازه، گلکسی تب S8 اولترا قرار است در بالای نمایشگر خود (در حالت افقی) به یک ناچ مجهز شود که میزبان دوربین سلفی و یک سیستم تشخیص چهره بیومتریک با فناوری تازه مشابه Face ID اپل خواهد بود.

به نظر می رسد این طراحی تازه کاربردی تر باشد، زیرا حاشیه های اندک اطراف نمایشگر در حدی نیستند که بتوانند دوربین سلفی دستگاه را در خود جای دهند. اپل هم به تازگی از مک بوک پروهای تازه رونمایی کرده است که نمایشگر آن ها به یک ناچ در قسمت بالایی مجهز شده است.

مانند گلکسی تب S7 پلاس، گلکسی تب S8 اولترا هم در قاب پشتی به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و در زیر این دوربین نواری قرار گرفته است که محل اتصال مغناطیسی S Pen به تبلت را معین می کند. همچنین، سامسونگ در این تبلت از اسپیکر چهارگانه و درگاه USB-C بهره خواهد گرفت.

ابعاد اعلام شده برای گلکسی تب S8 اولترا برابر با 5/4 × 207/9 × 325/8 میلی متر است که یعنی این تبلت نسبت به گلکسی تب S7 پلاس بلندتر و باریک تر خواهد بود. گزارش های قبلی از حضور چیپ ست اگزینوس 2200 یا اسنپ دراگون 898 در این دستگاه حکایت داشتند. اما ظاهرا این شایعات قرار نیست به حقیقت بپیوندند و سامسونگ به جای این چیپ های پرچم دار، به سراغ اسنپ دراگون 888 خواهد رفت.

در کنار این چیپ، احتمالا شاهد حضور 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود که یک باتری 11500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن ها را برعهده دارد. پیش بینی ها از معرفی احتمالی سری گلکسی تب S8 در ماه ژانویه 2022 حکایت دارند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای تازه گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک بوک پروهای تازه اشاره دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای تازه گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک بوک پروهای تازه اشاره دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید