بازگشایی مرزهای ژاپن به روی گردشگران از آوریل 2021

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، ژاپن قصد دارد تا مرزهای کشور خود را از ماه آوریل 2021 (اواسط فروردین 1400) به روی گردشگران بین المللی بازگشایی کند.

بازگشایی مرزهای ژاپن به روی گردشگران از آوریل 2021

پس از کاهش تدریجی محدودیت های مربوط به پاندمی کرونا در سراسر جهان، ژاپن هم اکنون، مرزهای خود را به روی تعداد کمی از مسافران بین المللی باز کرده است. این کشور قصد دارد تا مرزهای خود را در بهار سال آینده در حدود ماه آوریل 2021 (اواسط فروردین 1400) به روی همه گردشگران بین المللی بازگشایی کند. ممنوعیت ورود به کشور ژاپن، قبل از بازی های المپیک توکیو که قرار است در تابستان سال آینده در این کشور برگزار شود، به طور کامل برداشته خواهد شد.

البته مسافرت برای گردشگری و سایر اهداف غیر ضروری کماکان در ژاپن مجاز نیست. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری سی دی سی (CDC)، اخیرا کشور ژاپن را در سطح چهار خطر (سطح بسیار بالای کووید 19) قرار داده است. این اقدام به احتمال زیاد به دلیل افزایش اخیر تعداد مبتلایان، به ویژه در شهرهای ساپورو (Sapporo)، اوساکا (Osaka)، توکیو و ناگویا (Nagoya) است.

شهروندان تمام کشورها در حال حاضر مجاز به سفر به کشور ژاپن هستند؛ اما فقط گروه های محدودی از افراد مانند مسافران تجاری، ساکنان یا دانشجویان اجازه سفر به این کشور را دارند و مرزهای کشور برای مسافرت های تفریحی و گردشگری کماکان بسته خواهند بود.

همه بازدیدکنندگان در ژاپن، باید آزمایش کرونا را قبل از ورود به کشور انجام دهند و جواب منفی را به مسئولان مربوط ارائه دهند. آن ها همچنین باید پس از ورود به ژاپن، خود را برای دو هفته در خانه قرنطینه کنند و در آن دوره مجاز به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیستند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "بازگشایی مرزهای ژاپن به روی گردشگران از آوریل 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای ژاپن به روی گردشگران از آوریل 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید