واکنش ملی پوش سرشناس ایران به کاهش وزنش؛ معتاد شده ام! ، مردم به من می گویند یاری کن!

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: سال گذشته گفتم مکمل نیست و همه گفتند به خاطر مکمل رفت اما اینگونه نبود و خیلی چیزهای دیگر وجود داشت.

واکنش ملی پوش سرشناس ایران به کاهش وزنش؛ معتاد شده ام! ، مردم به من می گویند یاری کن!

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) حضور پیدا می نماید.

تمرین های آماده سازی این تیم از روز یکشنبه 27 فروردین در سالن فدراسیون والیبال شروع شده است.

محمد موسوی در خصوص تفاوت این دوره از تمرینات تیم ملی با دوره های گذشته گفت: تیم ملی والیبال ایران از گذشته تا الان پتانسیل خوبی داشته است و الان هم بچه های جوانی حضور دارند. بازیکن بزرگی مثل میلاد را فعلا نداریم که لطمه می زند. بازیکنان جوان هم پستی باید خلا میلاد را پر نمایند. شرایط از نظر من بهتر از سال گذشته است و همه زحمت خود را می کشند. امیدوارم شرایط فدراسیون هم به گونه ای پیش برود که نتیجه بهتری بگیریم چون به هم ربط دار و لازم و ملزوم هم هستند.

معتاد شده ام!

او در پاسخ به این سوال که علت کاهش وزنش نسبت به گذشته چیست، اعلام کرد: معتاد شده ام (می خندد). وزنم همواره 95 بوده و الان یک کیلو کم نموده ام. دو ماه تمرین پرفشار نداشتم و شاید الان کمی این موضوع تاثیرگذار بوده است.

موسوی در خصوص حضور دوباره در تیم ملی والیبال گفت: آقای عطایی به واسطه آقای کارخانه به من گفت بیا یاری کن. گفتم همواره هستم اما باید شرایط را به گونه ای ببینم که بخواهم یاری کنم. شرایط مدنظر من هم یک سری مسائل فنی بود که بتوانیم از تمام ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم و کاری به سن و سال نداشته باشیم. از طرفی حداقل برای مسیرهای طولانی تا حد امکان پرواز بیزینس بگیرند. بازیکن 2 متری اگر در پرواز اکونومی بشنید، بعدش باید یک هفته استراحت کند تا بتواند مسابقه بدهد.

مردم به من می گویند یاری کن

او در ادامه اضافه کرد: سال گذشته گفتم مکمل نیست و همه گفتند به خاطر مکمل رفت اما اینگونه نبود و خیلی چیزهای دیگر وجود داشت. خودم همه نوع مکمل دارم و شاید اصلا مکمل های فدراسیون را مصرف نکنم. اگر فدراسیون همکاری کند و شرایط بهتری در نظر بگیرد خوب است. الان در خصوص هتل همکاری نموده اند. سال گذشته در هتل فدراسیون بودیم که شرایط خوبی برای استراحت نداشتیم. الان شرایط بهتر است و گام هایی برداشته می گردد. الان حس می کنم اهمیت والیبال کم رنگ تر شده است. مردم والیبال را دوست دارند و دنبال می نمایند. دو سال است در تیم ملی نیستم و هر کس من را در خیابان می بیند می گوید یاری کن. امیدوارم دوباره بتوانیم کاری کنیم والیبال مثل سال های گذشته نقل محافل گردد.

او در پاسخ به این سوال که مربی لهستانی هم بازی شما بوده است، آیا می تواند به تیم ملی یاری کند؟ گفت: بحث سن و سال نداریم. من با او هم تیمی بودم. چند سالی است که در تیم ملی بزرگسالان لهستان و زنان آلمان کار نموده و یاری مربی هاینن بوده است. دوستم است و با هم ارتباط داریم. انسان سالمی است و والیبال مدرن جهان را می داند. قرار نیست کار خاصی برای ما بکند. همین که تمرینات ما را منظم تر کند و اگر تجربه ای دارد در اختیار تیم ملی بگذارد، کافی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش ملی پوش سرشناس ایران به کاهش وزنش؛ معتاد شده ام! ، مردم به من می گویند یاری کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ملی پوش سرشناس ایران به کاهش وزنش؛ معتاد شده ام! ، مردم به من می گویند یاری کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید