برترین رستوران هایی که برای غذا خوردن در کیش می توانیم انتخاب کنیم

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، از آن جایی که غذا در سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو بهتر است قبل از سفر با بعضی از برترین رستوران های کیش آشنایی شوید.

برترین رستوران هایی که برای غذا خوردن در کیش می توانیم انتخاب کنیم

.

اگر از نگاهی دیگر به کیش بنگریم می توان آن را به عنوان نگین انگشتر ایران در نظر بگیریم که در استتار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و یکی از زیباترین مناطقی است که می توان برای سفر انتخاب کرد. با سفر به کیش می توانید از انواع سرگرمیات آبی و بعلاوه سازه های لوکس و دیدنی، نهایت لذت را ببرید پس اگر دچار روزمرگی شدید یا احتیاج به تنو انرژی دارید، کیش می تواند مقصدی مناسب برای شما باشد.

بعد از مسائلی که مربوط به خرید تور کیش، رزرو بلیط هواپیما یا هتل است. از آن جایی که خورد و خوراک در مسافرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین علت بهتر است قبل از سفر با بعضی از برترین رستوران های کیش آشنایی داشته باشید تا در طول سفر دچار هیچ گونه مسئله ای نشوید. رستوران های واقع در کیش در جای جای این جزیره پخش شده اند و به همین علت در هر نقطه از آن امکان امتحان غذاهای مختلف وجود خواهد داشت. غذاهای دریایی، بخش اعظمی از منو غذایی رستوران ها را تشکیل می دهند، توصیه می کنیم که حتما غذاهای دریایی را امتحان کنید. در ادامه به بعضی از برترین رستوران های کیش اشاره نموده ایم:

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش یکی از برگزیده ترین رستوران های کیش است که می تواند خاطره ای از خوردن غذا در یک رستوران صخره ای و مبهوت نماینده را برایتان به ارمغان آورد. شب هنگام، زیبایی این رستوران به اوج خود خواهد رسید، چراکه نورپردازی ویژه و چشم انداز ای که دکوراسیون داخلی رستوران پیدا می نماید غیرقابل وصف خواهد بود. مشهورترین غذای رستوران کوه نور، بروشه فرانسوی است که اغلب مردم کیش برای خوردن این غذ،ا کوه نور را انتخاب می نمایند. هر فردی با هر نوع سلیقه ای که دارد از این رستوران راضی خواهد بود. در رستوران کوه نور موسیقی زنده نیز اجرا شده و می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای زوجین جوانی باشد که کیش را برای ماه عسل خود انتخاب نموده اند.

  • آدرس: رستوران کوه نور در رو به روی دانشگاه کیش و در میدان امیرکبیر واقع شده است.

رستوران فودلند کیش

چنانچه فضای رستوران برایتان حائز اهمیت است فودلند انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از مواردی که سبب تمایز فولند با سایر رستوران ها شده داشتن 3 سالن مجزا از یکدیگر است و هر فردی می تواند با هر سلیقه ای که دارد سالن متفاوتی را انتخاب کند. این رستوران تنوع غذایی بسیار زیادی دارد. دوست داران فست فود نیز می توانند در بخش ویژه ای که برای غذاهای فست فودی در نظر گرفته شده است برترین و مرغوب ترین غذاها را امتحان نمایند. بعلاوه دو کافی شاپ که یکی برای نوشیدنی های سرد و گرم و انواع بستنی ها تعبیه شده و بخش دیگری برای سرو چای و قلیان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: رستوران فودلند کیش در انتهای لاین غربی بازار بین المللی مرجان قرار گرفته است.

رستوران توتی فروتی کیش

توتی فروتی از سایر رستوران های کیش متفاوت تر خواهد بود چراکه این رستوران در ساحل جزیره قرار گرفته و به همین علت نیز بسیار مورد استقبال است. این رستوران به عنوان یکی از دیدنی های کیش نیز به شمار می رود و در آن انواع مختلف غذاهای فرنگی ارائه می گردد. اسکله سرگرمیی نو کیش در مجاورت رستوران قرار گرفته و به همین علت خواهید توانست پس از سرگرمی و خوش گذرانی در این اسکله، غذایی لذیذ در توتی فروتی امتحان کنید. پشت بام رستوران به عنوان محبوب ترین مکان توتی فروتی شناخته شده و می توانید بر بالای پشت بام که چشم انداز ای بسیار زیبا از شهر و ساحل را به رخ می کشد به میل کردن غذا مشغول شوید.

  • آدرس: انتهای بلوار دریا، مجاورت اسکله نو کیش

رستوران شاندیز صفدری

شاندیز صفدری یکی دیگر از برترین رستوران های کیش است که منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی دارد. این رستوران در اغلب مواقع مملو از مردم خواهد بود و تنها علت آن کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در آن است. چنانچه شب هنگام به این رستوران مراجعه کنید می توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. چلو ماهیچه و کباب از جمله معروف ترین غذاهای شاندیز صفدری به شمار می فرایند که هواداران بسیاری حتی در میان مردم خود جزیره دارند.

  • آدرس: بین کشتی یونانی و کلبه هور در جاده دنیا

رستوران سنتی پوریا

یکی از گرانقیمت ترین رستوران های کیش رستوران پوریا است که گنجایش 200 نفر را دارد. منو غذایی این رستوران تشکیل شده از انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه ای است و توانسته به عنوان یکی از برترین های کیش خود را به اثبات برساند. آشپزهای حرفه ای رستوران با افزودن ادویه های مختلف سبب پیدایش طعم های خاص در غذاهای این رستوران شده اند و این امر محبوبیت آن را دوچندان نموده است. همان طور که از نام آن پیدا است دکوراسیون و معماری آن کاملا به صورت سنتی بوده و به همین علت متناسب با انواع سلیقه ها خواهد بود. موسیقی زنده نیز در آن اجرا شده و بچه ها می توانند در فضای باز مشغول بازی کردن شوند.

  • آدرس: هتل پارمیس در میدان پردیس کیش

رستوران رویال استار

رویال استار طراحی بی نظیر و کیفیت غذایی مطلوبی داشته و دفترچه ای پر از رضایت مشتریان برای خود دارد. فضایی کلاسیک و شیک که خواهد توانست برترین اوقات را برایتان رقم بزند. تفاوتی که رستوران رویال با سایر رستوران های کیش دارد در ارائه غذاهای دریایی لذیذ است. توصیه می کنیم که حتما بشقاب غذاهای دریایی رویال استار را امتحان کنید.

  • آدرس: فاز یک بلوار صدف، ساختمان بساک واقع در طبقه سوم

رستوران خانه سوخاری

همان طور که از نام این رستوران پیدا است در آن می توانید انواع غذاهای سوخاری را امتحان کنید. از جمله برترین غذاهای خانه سوخاری می توان به: پیتزا، کنتاکی، ساندویچ، سالاد و بعلاوه پیش غذا اشاره نمود. بعلاوه امکان سفارش غذا از رستوران وجود داشته و غذای سفارشی را درب منزل تحویل خواهید گرفت. بعلاوه خانه سوخاری به عنوان یکی از ارزانترین رستوران های کیش شناخته می گردد.

از آنجایی که می دانیم انتخاب برترین رستوران در سفر پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مورد نظر، یکی از اصلی ترین دغددغه های مسافران است، در این مطلب سعی کردیم برترین رستوران های کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • آدرس: ایوان مروارید کیش
منبع: کجارو

به "برترین رستوران هایی که برای غذا خوردن در کیش می توانیم انتخاب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران هایی که برای غذا خوردن در کیش می توانیم انتخاب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید