تبلت ردمی پد 5G به عنوان مدل مالی شیائومی پد 5 به زودی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد به زودی از تبلت ردمی پد 5G به عنوان مدل مالی و مقرون به صرفه قیمت تر پد 5 رونمایی کند.

تبلت ردمی پد 5G به عنوان مدل مالی شیائومی پد 5 به زودی عرضه می گردد

بازار تبلت های اندرویدی به واسطه محبوبیت بالای آیپدها خیلی مورد توجه قرار نمی گرفت. شرکت های فعال در این زمینه هم کوششی برای بهبود شرایط نمی کردند. اما با شیوع ویروس کرونا و احتیاج مردم برای خرید محصولاتی با نمایشگر بزرگ برای رسیدگی به کارهای تحصیلی، به یکباره شاهد اوج گرفتن تبلت های اندرویدی بودیم. از سامسونگ گرفته تا شیائومی، اوپو و ریلمی، هر یک از تبلت های خود در رده های مختلف، با امکانات گوناگون رونمایی کردند و عملکرد خوبی را هم از آن ها شاهد بودیم.

البته شیائومی به عنوان یکی از شرکت های سازنده سخت افزار، در بازار تبلت ها فعالیت خیلی زیادی ندارد. کمتر تبلتی را شاهد هستیم که از برند این شرکت چینی باشد. اما در یک سال اخیر، شیائومی کوشش کرد این بخش را جدی تر دنبال کند چرا که کاربران زیادی هستند که به تبلت به جای گوشی علاقه دارند و از آن جایی هم که شیائومی سیاست خوبی در زمینه قیمت گذاری و جلب رضایت مشتریان دارد، به نظر می رسد بتواند پیروز گردد.

شرکت چینی سال گذشته از تبلت های سری پد 5 به عنوان پرچم داران خود در این زمینه رونمایی کرد. البته از لحاظ مشخصات فنی، این تبلت ها در مقایسه با برترین های بازار حرفی برای گفتن ندارند ولی به نسبت سایر تبلت های شیائومی، در شرایط بهتری قرار دارند. به همین دلیل قیمت آن ها نسبتا بالاست و هر کاربری امکان خرید آن ها را ندارد.

در نتیجه این موضوع، شیائومی تصمیم گرفت به شرکت زیر مجموعه خود یعنی ردمی متوسل گردد؛ شرکتی که در زمینه عرضه محصولات مقرون به صرفه قیمت با توان سخت افزاری مطلوب، شهره است. به عنوان جایگزینی برای تبلت شیائومی پد 5، ردمی می خواهد از یک مدل مالی تر با نام ردمی پد 5G رونمایی کند تا آن دسته از کاربرانی که توانایی خرید پایین تری دارند، بتوانند به محصول خوبی دسترسی داشته باشند.

حالا می بینیم که ردمی هم وارد ماجرا شده و میخواهد کار خود را با یک محصول مقرون به صرفه قیمت شروع کند. به گزارش وب سایت ITHome، روز گذشته یک نظرسنجی به وسیله انجمن شیائومی در کشور چین برگزار گردید که در آن، نام ردمی پد 5G به وضوح در کنار می پد 5 و 5 پرو دیده می شد. اگرچه خبرهای موجود در این زمینه کم هستند اما به نظر می رسد باید این را نخستین تیزر رسمی بدانیم که از این تبلت منتشر شده است.

از آن جایی که ریلمی به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای ردمی، دو تبلت بسیار ارزشمند در رده مالی دارد (ریلمی پد و پد مینی) و الان هم در کوشش است تا یک مدل 5G از آن ها را روانه بازار کند، طبیعی است که می بینیم ردمی می خواهد نماینده مالی خود را به فناوری 5G مجهز کند.

در رابطه با این تبلت اطلاعات زیادی در اختیار نداریم و همانطور که گفته شد، این تصویر، نخستین تیزر رسمی ردمی پد 5G به شمار میرود که فقط نام آن را برایمان فاش ساخته است. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آنی، چه خبرهای بیشتری از این تبلت مورد انتظار منتشر می گردد.

به صورت کلی با توجه به شناختی که از ردمی داریم، این تبلت باید قیمت بسیار مناسبی داشته باشد. اما نباید انتظار داشت از لحاظ قدرت سخت افزاری، در حد و مقدار های همان سری پد 5 باشد چون در این صورت، شاید فروش آن ها را با مشکل روبرو کند.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت ردمی پد 5G به عنوان مدل مالی شیائومی پد 5 به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ردمی پد 5G به عنوان مدل مالی شیائومی پد 5 به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید