خط و نشان پرسپولیس برای هر دو جام با شکست گل گهر ، تهران آماده دربی مجذوب کننده جام حذفی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، پرسپولیس با رجحان برابر گل گهر سیرجان به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

خط و نشان پرسپولیس برای هر دو جام با شکست گل گهر ، تهران آماده دربی مجذوب کننده جام حذفی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به انتها رسید.

ترکیب پرسپولیس و گل گهر

پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (85 - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (94 - وحدت هنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (78 - محمد عمری)، عیسی آل کثیر (85 - لئاندرو پریرا) بازی کرد.

برای گل گهر محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (46 - بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری (71 - وسلی گومز)، سیدمحمدرضا حسینی (84 - کی روش استنلی)، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بایناما (46 - یونس شاکری) و امین پورعلی (46 - محمد خدابنده لو) به میدان رفتند.

در نیمه اول این ملاقات مهدی ترابی (31) از روی نقطه پنالتی و عیسی آل کثیر (1+45) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پنالتی پرسپولیس به وسیله وحید کاظمی بعد از برخورد توپ با دست آرمین سهرابیان مدافع گل گهر اعلام شد.

پرسپولیس به جز صحنه پنالتی، چند موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت. در دقیقه 5 ارسال دانیال اسماعیلی فر روی دروازه گل گهر فرصت خوبی برای سرخپوشان ایجاد کرد اما ترابی، آل کثیر و وحید امیری نتوانستند از این توپ استفاده نمایند.

در نیمه دوم اما سرمربی گل گهر با 3 تعویض همزمان جریان بازی را تغییر داد و این تیم روی یک ضربه آزاد پیروز شد تا دروازه پرسپولیس را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. در ادامه اما کوشش بازیکنان گل گهر نتیجه ای نداشت تا سرخ ها راهی نیمه نهایی شوند.

تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی

در دیگر ملاقاتهای این مرحله تیم استقلال با یک گل پارس جنوبی را شکست داد. نساجی 3 بر صفر پیکان را حذف کرد و طرفدار هم با پیروزی 2 بر 1 مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله نیمه نهایی شد. قرعه کشی مرحله نیمه نهایی بعد از بازی پرسپولیس در استادیوم آزادی انجام می گردد و چهار تیم استقلال، پرسپولیس، نساجی و طرفدار حریفان خود را می شناسند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خط و نشان پرسپولیس برای هر دو جام با شکست گل گهر ، تهران آماده دربی مجذوب کننده جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان پرسپولیس برای هر دو جام با شکست گل گهر ، تهران آماده دربی مجذوب کننده جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید