رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح حدنگاری اراضی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به گفته رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از اختلافات و معارضات ملکی، با اجرای طرح حدنگاری اراضی رفع می گردد.

رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح حدنگاری اراضی

صبح امروز جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور جمعی از مدیران استانی در سالن دادگستری شهر یاسوج برگزار گردید.

خداییان معاون امور املاک وکاداستر ثبت اسناد املاک استان در این جلسه گفت: اجرای طرح حدنگاری (کاداستر) در استان با تعلل دستگاها روبرو شده و رتبه استان در کشور جایگاه آخر را ازان خود نموده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به این که اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی نیازمند تعامل و همکاری دستگاه های متولی است بیان نمود: بسیاری از منازعات و اختلافاتی که دستگاه قضا با آن روبرو است و باعث تشکیل پرونده های زیادی شده است با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی رفع می گردد.

نگین تاجی با بیان اینکه طرح حدنگاری جزو طرح های ضروری برای مدیریت بر زمین، املاک، اراضی کشاورزی و جنگلی است، اضافه نمود: این طرح موجب تثبیت مالکیت، حفظ و پیشگیری از زمین خواری و سوء استفاده های دیگر می گردد.

وی با اشاره به اینکه ریشه شکل گیری بسیاری از جرایم در استان اختلافات ملکی است.اضافه نمود:یکی از مسائلی که در دستگاه قضائی در مورد ورودی پرونده وجود دارد، درباره اختلاف در مالکیت ها بوده که با اجرای طرح حدنگاری خیلی از مسائل رفع می گردد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: دهیاری ها، شوراهای اسلامی در روستاها و بخشداری ها مؤظف به همکاری، در اجرای طرح حدنگاری اراضی کشاورزی هستند.

وبلاگ مهدی آبادانی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح حدنگاری اراضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح حدنگاری اراضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید