رکورد سنگین ترین مشت دنیا به وسیله ادی هال شکسته شد!، عکس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، ادی هال، قهرمان سابق مسابقات قوی ترین مردان دنیا، در یک رکورد تازه و شگفت انگیز، رکورد سنگین ترین مشت دنیا را جابجا کرد. جالب اینجاست که تنها دو هفته قبل، الکس پریرا ستاره UFC رکورد قبلی را ثبت نموده بود.

رکورد سنگین ترین مشت دنیا به وسیله ادی هال شکسته شد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهدی آبادانی ، پریرا قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد امتیاز 191,796 در دستگاه پاورکیوب را ثبت نموده بود، رکورد قبلی متعلق به فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با 129,161 بود.

براساس گزارش روزیاتو، پاورکیوب یک دستگاه مقدار گیری اندازه قدرت یک تک ضربه است که هدف ضربه به یک رایانه متصل است و داده ها را در لحظه ارائه می دهد.

اکنون ادی هال با امتیاز باورنکردنی 208,901 در این دستگاه، رکورد نو سنگین ترین مشت دنیا را به نام خود ثبت نموده است. این مرد 36 ساله در سال 2017 قهرمان مسابقات قوی ترین مرد دنیا شد و یک سال بعد از این رشته خداحافظی کرد.

او از آن موقع در بوکس فعالیت داشته و قرار بود در فوریه سال جاری، اولین مبارزه رزمی ترکیبی خود را انجام دهد که این رویداد به تعویق افتاد.

هال قرار بود با میچل هوپر، قهرمان پارسال مسابقات قوی ترین مرد دنیا رو در رو شود. در ویدیویی که از جشن پیروزی او پس از ثبت این رکورد منتشر شده، معین است که امتیاز او از قهرمان کنونی UFC بیشتر بوده است.

اختلاف امتیاز پریرا که حدود 93 کیلوگرم وزن دارد در مقایسه با هال با 163 کیلوگرم وزن، قابل توجه است. دانا وایت، رییس UFC، هنگامی که رکورد انگانو در سال 2018 شکسته شد، گفت: ضربات او معادل 96 اسب بخار قدرت دارد که همچون برخورد یک فورد اسکورت با حداکثر سرعت است و حتی از ضربه چکش 12 پوندی از بالای سر نیز قوی تر است.

پاورکیوب، سرعت، قدرت و استقامت ضربات را مقدار گیری می نماید. انرژی ضربه ای که به وسیله انگانو و پریرا امتیازدهی شده است، ترکیبی از توان (وات) و انرژی (ژول) است که به یک معیار واحد دقیق برای نشان دادن قدرت ضربه یک رزمی کار تبدیل می شود.

سرعت با مقدار گیری فاصله زمانی بین ضربه و نماد روی صفحه نمایش دستگاه محاسبه می شود و استقامت نیز بر اساس حجم بالای ضربات محاسبه می شود. رکورد پریرا چند روز قبل از پیروزی او مقابل جاماهال هیل در دور نخست رویداد UFC 300 در ابتدای این ماه به ثبت رسید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رکورد سنگین ترین مشت دنیا به وسیله ادی هال شکسته شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد سنگین ترین مشت دنیا به وسیله ادی هال شکسته شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید