سیلانه سبز بزرگ ترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات تند مصرف در ایران، به محصولات آرایشی و بهداشتی تعلق دارد و این به علت علاقه بسیار ایرانیان به این محصولات است.

سیلانه سبز بزرگ ترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه

تا چند سال پیش، بیشترین حجم فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران به محصولات خارجی تعلق داشت، اما تحریم ها باعث شده که این برندها در بازار پیدا نشوند و راه برای فراوری محصول باکیفیت به وسیله شرکت های ایرانی، باز گردد.

یکی از شرکت های پیروز ایرانی در حوزه فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی که توانسته در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی جایگاه خوبی را پیدا کند، سیلانه سبز است. این شرکت با مدیریت مازن حریری، در بیش از 150 شهر ایران شرکت تابعه دارد و علاوه بر این، محصولات خود را در بازارهای خارجی خصوصا خاورمیانه نیز صادر نموده است. بسیاری از محصولات فراوری شده در این شرکت، در حال حاضر به عنوان محصولات پرطرفدار در میان مصرف کنندگان به شمار می آیند و یکی از دلایل محبوبیت این محصولات دسترسی آسان و کیفیت بالای آنها است. محصولات فراوری شده در سیلانه سبز در داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی، سوپرمارکت ها، خواربارفروشی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های آنلاین در دسترس هستند.

تنوع و نوآوری در فراوری محصولات سیلانه سبز

هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مازن حریری، بیش از 20 سال است که در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می نماید و تا به امروز برندهای مختلفی را در فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی در حوزه های پوست، مو و دهان و دندان معرفی نموده است. این برندهای شامل کامان، آمبرلا، دافی، کدکس، کاپوت، میسویک، زنون، نینو، دکتر اُز و پیکسل می گردد.

سیلانه سبز علاوه بر پیروزیت در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، بعلاوه وارد بازار واردات و توزیع پاستیل شده و به حوزه صنایع غذایی نیز ورود پیدا نموده است.

به صورت کلی، هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز و مدیر اجرایی آن مازن حریری، ارائه و معرفی محصولات باکیفیت است و در حال حاضر تمام این محصولات با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت هستند. علاوه بر این، سبک زندگی سالم برای مشتریان و دسترسی آسان آنان به محصولات بهداشتی نیز، اولویت سیلانه سبز به شمار می آید. نوآوری نیز بخش جدایی ناپذیر از روند فراوری محصول در سیلانه سبز است و این را می توان در فراوری محصولی مانند خمیر دندان پمپی مشاهده کرد. خمیر دندان پمپی میسویک اولین خمیر دندان پمپی در ایران به شمار می آید که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را هم از نظر کیفیت و هم از نظر کاربردی بودن، جلب نموده است.

به همین دلیل می توان گفت مأموریت شرکت سیلانه سبز پدیدآوردن یک نام تجاری منحصربه فرد در حوزه مراقبت های بهداشتی نوآورانه بوده که مصرف کنندگان آن، برای همواره دوستش دارند.

مسئولیت اجتماعی هلدینگ سیلانه سبز

CE یکی از گواهینامه هایی است که سیلانه سبز آن را دریافت نموده است. این گواهینامه نشان دهنده ارزیابی یک محصول به وسیله سازنده است و نشان می دهد که آن محصول الزامات ایمنی، بهداشتی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه اروپا را برآورده می نماید. در واقع یکی از اصلی ترین مسئولیت های سیلانه سبز، فراوری محصولاتی است که ابتدا تمام استانداردهای حوزه محصولات آرایشی بهداشتی را داشته باشد و بعد، سازگار با محیط زیست باشد و آسیبی به زیستگاه مان نزند.

از آنجایی که زمین سالم، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای زندگی سالم است، مازن حریری، مدیر این هلدینگ کمپین هایی را در این زمینه راه اندازی نموده است. برای مثال تیم آمبرلا با همکاری دانشگاه خوارزمی، بیش از 2000 اصله درخت را به نام همراهان خود در این دانشگاه کاشته و تیم Comeon با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راه اندازی نموده است.

سخن پایانی

سیلانه سبز از جمله شرکت های پیشرو در حوزه فراوری محصولات تند مصرف است و افراد بسیاری را در کنار خود به عنوان متخصص دارد تا بتواند محصولی با کیفیت به مشتریان ارائه دهد. یکی از ارکان اصلی این سازمان، بخش تحقیقات بازار حرفه ای این مجموعه بوده که به جهت مطالعه عادات و ترجیحات خرید مصرف کنندگان ایجاد شده است.

هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مستقیم مازن حریری، همواره رضایت خریدار را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و کیفیت محصولات و بعلاوه تنوع محصولاتی که ارائه می دهد، گواهی بر این موضوع است. گفتنی است که سیلانه سبز علاوه بر ارائه تمامی برندهایش در فروشگاه های مختلف در سراسر کشور، محصولات خود را به طور آنلاین و مستقیم به وسیله وب سایت لوکس ایرانا نیز به مشتریان خود عرضه می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "سیلانه سبز بزرگ ترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلانه سبز بزرگ ترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید