شرایط استقلال تغییر کرد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی بدون گل آبی پوشان مقابل گل گهر سیرجان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: حاشیه های بازی که قبل مسابقه رخ داد، نفهمیدیم چگونه به وجود آمد، اما در این بازی، کیفیت خوبی و موقعیت های خوبی را شاهد نبودیم. من فکر می کنم استقلال شاید به علت نبودن 2 بازیکن خارجی، شرایطش تغییر کرد و این باعث شد هماهنگی ها بالا نرود. وقتی تغییر بازیکنان زیاد می گردد، این مسائل رخ می دهد.

شرایط استقلال تغییر کرد

او ادامه داد: به نظر من باید هماهنگی بیش تری در تیم به وجود بیاید. به نظر من بقیه بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و 2 تیم کیفیت خوبی را از خودشان نشان ندادند و نتیجه مساوی راضی بودند.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که مهم ترین علت پیروز نشدن استقلال مقابل گل گهر چه بود؟ اعلام نمود: به نظر من ناهماهنگی مهم ترین عامل پیروز نشدن استقلال مقابل گل گهر بود. شاید استقلال خیلی در خلق موقعیت نتوانست عملکرد ایده آلی داشته باشد و مجموع این اتفاقات این نتیجه را رقم زد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خاتمه گفت: به نظر من این که استقلال از سیرجان با دست پر برگشته است، اتفاق خوبی است، اما اگر این تیم قرار باشد قهرمان لیگ باشد، نباید 3 نتیجه آخرش مساوی می شد.

منبع: فرارو

به "شرایط استقلال تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید