معمای پیچیده سپاهان؛ کدام بازی 3 بر صفر می گردد؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرگزاری مهر نوشت: باشگاه سپاهان که در فصل جابجایی لیگ بیست و سوم بازیکنان مطرح و گرانقیمتی را جذب کرد، حالا به علت رعایت نکردن بعضی موارد مد نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به معضلی برای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

معمای پیچیده سپاهان؛ کدام بازی 3 بر صفر می گردد؟

گزارش ها و شکایت هایی که در خصوص باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال رسیده، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون را بر آن داشته تا رسیدگی کاملی در خصوص جابجایی و سقف قرارداد های این تیم اصفهانی داشته باشند. به این موارد باید نامه سازمان بازرسی را هم اضافه نمود که خواهان رسیدگی دقیق و قانونی به اتفاقات این باشگاه شده است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع نموده در پی درخواست هایی که از سوی چند باشگاه از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور برای رسیدگی به آنچه تخلفات سپاهان عنوان شده، رسیده، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشست هایی را برگزار و خواهان ورود کمیته انضباطی به این پرونده شده اند.

این در حالی است که بعضی مسئولان اعتقاد دارند این موارد باید در کمیته اخلاق مورد آنالیز و رسیدگی قرار بگیرد، اما بعضی دیگر تاکید نموده اند از آنجایی که کمیته اخلاق توانایی اعمال جریمه هایی مثل 3 بر صفر کردن بازی ها را ندارد، باید این موارد به کمیته انضباطی ارجاع گردد.

در این مورد گفته می گردد پس از آنالیز های لازم و صحبت هایی که بین مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ رد و بدل شده، تصمیم گرفته شده که کمیته انضباطی به پرونده باشگاه سپاهان ورود و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

در این مورد فرضیه ها و حدس هایی وجود دارد که مهمترین و پررنگ ترین آن اعمال یک نتیجه 3 بر صفر به ضرر سپاهان است. حالا این نتیجه برای چهار بازی اعمال گردد، برای ملاقات با تیم هایی که شکایت نموده اند اعمال گردد یا این که 3 امتیاز منفی کلی برای سپاهان در نظر گرفته گردد، موارد دیگری است که باید در کمیته انضباطی مورد بحث و گفتگو و رعایت موارد قانونی قرار بگیرد.

مسئولان باشگاه سپاهان که با هزینه ای سنگین تیم خود را برای حضور در لیگ بیست و سوم بستند، به علت بالا رفتن سقف قراردادهایشان هنوز نتوانسته اند قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو را ثبت نمایند و مجوز بازی آن ها را بگیرند.

به خاطر همین اتفاقات است که تیم های استقلال، تراکتور و پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواسته اند که به پرونده جابجاییی سپاهان ورود جدی داشته باشد و معین کند که تخلفاتی از سوی این تیم اصفهانی اجرا شده است یا نه.

منبع: فرارو

به "معمای پیچیده سپاهان؛ کدام بازی 3 بر صفر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای پیچیده سپاهان؛ کدام بازی 3 بر صفر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید