ستاره سابق منچسترسیتی در راه پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، پرسپولیس در بازار نقل وانتقالات تابستانه در پی جذب یک مهاجم تمام نماینده است. سرخ پوشان مرکز در بازار نقل وانتقالات توانسته اند شهاب زاهدی را جذب نمایند، اما در نقطه مقابل نسبت به لیست فصل گذشته، عیسی آل کثیر در کنار لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته از جمع سرخ پوشان مرکز جدا شده اند تا در حال حاضر در لیست پرسپولیس تنها نام شهاب زاهدی در کنار مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی پرسپولیس برای حضور در فصل نو مسابقات باشگاهی به چشم آید.

ستاره سابق منچسترسیتی در راه پرسپولیس؟

یحیی گل محمدی با توجه به فشردگی فصل پیش رو از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا خط حمله سرخ پوشان مرکز را تقویت نمایند و در این زمینه با توجه به اینکه مهاجم موردنظر گل محمدی در بین گزینه های داخلی وجود ندارد، سرمربی پرسپولیس خواسته تا یک مهاجم تمام نماینده خارجی برای فصل تازه به لیست پرسپولیس اضافه گردد. در این زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس رایزنی های خود را شروع نموده اند و گفته می گردد تا سقف 1.5 میلیون دلار برای جذب مهاجم خارجی بودجه در نظر گرفته اند.

عبدالرزاق حمدالله، عمر السوما و ایمن حسین بازیکنانی بودند که نام شان در روز های گذشته در حوالی تیم پرسپولیس تهران مطرح شده است، اما به نظر می رسد که اولویت اصلی پرسپولیسی ها برای جذب مهاجم خارجی، یک بازیکن دیگر بوده و مدیران باشگاه در روز های گذشته به صورت چراغ خاموش مذاکرات خود را با مهاجم سابق تیم های مطرحی همانند اینترمیلان، منچسترسیتی و فیورنتینا شروع نموده اند و احتمال بمب ترکانی سرخ ها در بازار نقل وانتقالات وجود دارد!

سرنوشت لوکادیا در انتظار یووتیچ؟

مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب استفان یووتیچ نامه رسمی برای این مهاجم 33 ساله اهل کشور مونته نگرو ارسال نموده اند. یووتیچ فصل گذشته در تیم هرتابرلین آلمان حضور داشت که همراه این تیم سقوط به بوندسلیگا 2 را تجربه کرد و نتوانست روز های خوبی را در این تیم آلمانی پشت سر بگذارد. بعد از سقوط هرتابرلین به بوندسلیگا 2، حالا گفته می گردد که یووتیچ به عنوان بازیکن آزاد در پی انتخاب مقصد تازهی برای فوتبال خود است و در زمینه او پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را هم دریافت نموده است.

پرسپولیسی ها فصل گذشته هم در پی جذب یک مهاجم تمام نماینده بودند و در شرایطی که نام های مختلفی به گوش می رسید، خاتمه از مذاکرات پنهانی سرخ پوشان مرکز با یورگن لوکادیا پرده برداری شد و این مهاجم باتجربه که در تیم بوخوم آلمان حضور داشت، با امضای قراردادی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد و توانست در 9 مسابقه، 6 گل برای سرخ پوشان مرکز به ثمر برساند و عملکرد خیره نماینده ای از خود به جای گذاشت. هر چند که مسائل به وجود آمده باعث جدایی لوکادیا شد، اما طرفداران پرسپولیس امیدوارند که فرآیند جذب یووتیچ مشابه فرآیند خرید لوکادیا پیش برود و این ستاره باتجربه فصل آینده در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باشد.

ستاره مونته گرویی با کوله باری از افتخارات در راه تهران؟

استفان یووتیچ که در کارنامه سابقه بازی برای تیم های پایه ملی صربستان را دارد، در تیم ملی مونته گرو کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته و در کنار تجربه کاپیتانی در عرصه ملی، او در 68 مسابقه برای تیم ملی مونته نگرو سابقه ثبت 31 گل را در کارنامه خود دارد. یووتیچ بیشترین بازی در دوران باشگاهی خود را برای تیم فیورنتینا انجام داده که توانسته برای این تیم ایتالیایی در 134 مسابقه به میدان برود و 40 گل در کارنامه او به چشم می خورد!

یووتیچ بعلاوه دوران پیروز و درخشانی را در تیم های منچسرسیتی و اینترمیلان پشت سر گذاشت و همراه سیتیزن ها توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. مهاجم باتجربه و 33 ساله که این روز ها موردنظر مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، تجربه بازی در تیم هایی مانند موناکو فرانسه و پارتیزان بلگراد را هم در کارنامه خود دارد و در لیگ برتر و جام حذفی صربستان توانسته همراه تیم پارتیزان بلگراد به عنوان قهرمانی برسد تا با کوله باری از تجربه در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گیرد.

پرسپولیسی ها که امیدوار به حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند و قصد دارند تا به مصاف تیم های متمول عربستانی بروند، در پی آن بوده تا با جذب ستاره نام آشنای فوتبال مونته نگرو بتوانند خط حمله تیم شان را تقویت نمایند و دغدغه کادرفنی را از بین ببرند. البته که مسائل مالی در زمینه انتقال استفان یووتیچ به پرسپولیس می تواند تاثیرگذار باشد، اما مدیران این باشگاه امیدوارند بعد از ارسال درخواست اولیه بتوانند با این مهاجم بلندقامت و گلزن در زمینه مسائل مالی هم به توافق برسند و بمب بازار نقل وانتقالات تابستانه را با جذب استفان یووتیچ بترکانند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "ستاره سابق منچسترسیتی در راه پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق منچسترسیتی در راه پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید