عرضه زودهنگام گوشی گیمینگ ردمی K50 Pro

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، شرکت Redmi، در حال تدارک برای عرضه گوشی های سری K50 خود در سال آینده میلادی در کشور چین است. مدتی پیش، جدول زمانی عرضه از طریق DigitalChatStation، افشاگر دنیای فناوری، اعلام شده بود. اکنون، DigitalChatStation اطلاعات جدیدی ارائه کرده است که طبق آن گوشی Redmi K50 با کد L10 به ثبت رسیده است.

عرضه زودهنگام گوشی گیمینگ ردمی K50 Pro

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، طبق گفته DigitalChatStation، گوشی Redmi K50 Gaming Pro با نام L10 (Matisse) در چین تایید شده است. این تأیید نشان می دهد که این گوشی گیمینگ زودتر از زمان انتظار عرضه خواهد شد. لازم به توضیح است که پیشتر، منابع اطلاعاتی فاش کرده بودند که کل گوشی های سری K50 در فوریه سال آینده میلادی عرضه خواهند شد. با این حال، با توجه به این که این گوشی به تأیید رسیده است، به احتمال زیاد زودتر از زمان پیش بینی شده رونمایی خواهد شد.

این افشاگر اطلاع داده است که کل گوشی های هوشمند سری Redmi K50 ممکن است به زودی با عرضه اولیه مدل Redmi K50 Gaming Pro به بازار عرضه شود. همچنین مشخص شده است که شرکت Redmi در حال برنامه ریزی برای عرضه هدفون و ساعت هوشمند تازه در این ماه میلادی است. اما هنوز هیچ اشاره ای به نام مدل یا مشخصات احتمالی آن نشده است.

شرکت Redmi، یک برند زیرمجموعه شرکت چینی شیائومی است که از سال 2013 اقدام به تولید گوشی های هوشمند مقرون به صرف کرده است. گوشی های این شرکت به مانند سایر گوشی های شرکت شیائومی از رابط کاربری MIUI روی اندروید استفاده می کنند. با توجه به مشخصات فاش شده در گزارش های قبلی، می دانیم که سری Redmi K50 دو گوشی گیمینگ ارائه خواهند کرد. مدل Redmi K50 Gaming Standard با نام رمز Rubens - L11A و گوشی مدل Redmi K50 Gaming Pro با نام رمز Matisse - L10 عرضه خواهند شد. هر دو گوشی از تراشه های Dimensity محصول شرکت تایوانی MediaTek استفاده خواهند کرد. گوشی گیمینگ استاندارد مجهز به Dimensity 7000 و مدل گیمینگ پرو دارای تراشه Dimensity 9000 خواهند بود.

طبق گزارش های دریافتی هر دو گوشی از دوربین های ساخت شرکت کره ای سامسونگ استفاده خواهند کرد. گوشی Matisse احتمالا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 در پنل پشتی عرضه می شود. از طرفی احتمال می رود گوشی Rubens با سنسور 64 مگاپیکسلی ISCOCELL GW3 ارائه شود. از آنجایی که هر دو گوشی دستگاه های مخصوص بازی (گیمینگ) خواهند بود، انتظار می رود که مجهز به سیستم خنک کننده داخلی باشند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه زودهنگام گوشی گیمینگ ردمی K50 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه زودهنگام گوشی گیمینگ ردمی K50 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید