فهرست خرید تابستانی پرسپولیس؛ استقلالی در فهرست یحیی هست؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، پرسپولیس آدینه شب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت و حالا سرخپوشان تهرانی باید هر چه سریع تر خودشان را آماده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایند. در این میان تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس یک چالش عظیم برای مدیران این باشگاه محسوب خواهد شد چراکه سرخپوشان از لحاظ اقتصادی شرایط چندان مساعدی ندارند و با این شرایط باید تعدادی از بازیکنان را برای تمدید قرارداد راضی نمایند.

فهرست خرید تابستانی پرسپولیس؛ استقلالی در فهرست یحیی هست؟

وحید امیری، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه و احمد نوراللهی نفراتی هستند که قراردادهایشان به خاتمه رسیده و در این میان جدایی کنعانی زادگان هم قطعی شده است. این در حالی است که شهریار مغانلو هم برای ماندن در جمع سرخپوشان شرایط مبهمی دارد و باشگاه پرسپولیس باید سانتاکلارای پرتغال را راضی کند تا دوباره این مهاجم را در اختیار داشته باشد و البته رسیدن به این هدف کار سختی خواهد بود.

هرچند در این مدت بیشتر رسانه ها به این موضوع اشاره نموده اند که پرسپولیس قطعا شیری، امیری، کمال، عالیشاه و نوراللهی را حفظ خواهد نمود ولی از طرفی این شایعه هم مطرح شده که شاید از بین این 5 نفر گل محمدی 2یا 3 بازیکن را در فهرست خودش برای فصل آینده قرار ندهد. البته این موضوع منوط به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواهد بود و یحیی منتظر است ببیند چه نفراتی به تیم اضافه خواهند شد. با این حال باشگاه پرسپولیس مذاکره با این بازیکنان را شروع خواهد نمود و باید دید درنهایت این 5 بازیکن برای فصل بعد چه شرایطی خواهند داشت.

پیام یحیی به باشگاه؛ قرارداد سنگین نبندید!

یحیی گل محمدی چند روز پیش پیام مهمی را به مسئولان باشگاه در خصوص تمدید قراردادها داد. بازیکنان پرسپولیس آماده ارائه پیشنهادهای سنگین به باشگاه هستند که این موضوع می تواند نظم اقتصادی پرسپولیس را به هم بریزد. به همین علت یحیی به مسئولان باشگاه گفته نفراتی که مبالغ غیرمنطقی به باشگاه پیشنهاد دادند، نباید با آنها قراردادی امضا گردد و همه قراردادها باید از لحاظ اقتصادی یک مبلغ منطقی داشته باشد. یحیی حتی به باشگاه گفته اگر بعضی از این بازیکنان جدا شدند به راحتی می توان بازیکنان جانشین را با مبلغی مناسب به پرسپولیس آورد. به همین علت سرمربی سرخپوشان به باشگاه گفته نباید نگرانی چندانی بابت تمدید قراردادها داشته باشند.

چه نفراتی در فهرست پرسپولیس هستند؟

سرمربی پرسپولیس هنوز فهرست رسمی خودش را به مسئولان باشگاه ارائه نداده است ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که تعدادی از بازیکنان لیگ در فهرست گل محمدی قرار دارند. مهم ترین هدف یحیی تقویت خط دفاعی است که در این پست عارف آقاسی، علی نعمتی، ایمان سلیمی و علیرضا ابراهیمی در فهرست او قرار دارند و یحیی از بین آنها به احتمال فراوان 2 بازیکن را جذب خواهد نمود. در پست دفاع راست هم فرشاد محمدی مهر گزینه گل محمدی است و این مربی برای تقویت خط حمله هم نفراتی مثل رضا دهقانی، حامد پاکدل و ساسان حسینی را درنظر گرفته است. از طرفی گفته می گردد فرشاد احمدزاده هم به احتمال فراوان در فهرست خرید گل محمدی قرار خواهد گرفت و ابوالفضل جلالی هم برای تقویت سمت چپ خط دفاعی در تیررس پرسپولیس قرار گرفته است.

به دنبال جانشین برای لک

یحیی و حمید مطهری از چندماه قبل دنبال گلری هستند که بازی با پایش قوی باشد. از طرفی حاشیه های حامد لک (اتفاقات تبریز و درگیری لفظی با کریم باقری) یحیی را به این نتیجه رسانده که گلر اولش را تغییر دهد. گزینه اول سرمربی پرسپولیس محمدرضا اخباری است ولی گفته می گردد که اخباری در آستانه توافق با سپاهان است و قطعا از تراکتور جدا خواهد شد. اگر اخباری به سپاهان برود پرسپولیسی ها برای پیدا کردن گلر دچار چالش می شوند چون دیگر گزینه تراز اول برای جانشینی لک ندارند و شاید در پی گزینه سطح پایین تری بروند. یحیی و مطهری به رشید مظاهری هم فکر می نمایند ولی گرفتن رشید از استقلال کار سختی است، خصوصا اینکه گفته می گردد استقلال اصلا قصد از دست دادن مظاهری را ندارد.

منبع: همشهری

منبع: فرارو

به "فهرست خرید تابستانی پرسپولیس؛ استقلالی در فهرست یحیی هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خرید تابستانی پرسپولیس؛ استقلالی در فهرست یحیی هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید