جهت توان یابان در منطقه7 هموارتر می گردد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به مناسبت هفته معلولان علاوه بر ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی، مدیران شهری منطقه 7 تدابیری برای هموار شدن جهت رفت و آمد توان یابان اندیشیده اند.

جهت توان یابان در منطقه7 هموارتر می گردد

وبلاگ مهدی آبادانی/ زینب زینال­ زاده: به گفته رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7، حدود 210 نفر عضو کانون معلولان منطقه اند و همه آنها خواهان مناسب سازی معابر هستند.

محمد حیدری با اشاره به خواسته توان یابان گفت: اعضای کانون معلولان در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی احتیاجهایی دیگری دارند و این خواسته شان را در قالب شعار دستم را نگیر، مسیرم را هموار کن. بیان می نمایند. آن ها شهروندان همین جامعه هستند و تمایل دارند در راستای تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه بتوانند از امکانات رفاهی و خدماتی شهر استفاده نمایند.

به گفته او مدیران شهری برای مناسب سازی معابر کارهایی را شروع نموده اند. مناسب سازی بوستان های منطقه، هم­سطح سازی معابر و استفاده از سنگ­فرش های ویژه در پیاده­روها و ایستگاه های اتوبوس برای تردد معلولان کارهای اجرا شده در منطقه 7 است.

حیدری به مناسب سازی سراهای محله هم اشاره و عنوان نمود: سراهای محله، از جمله مراکز فرهنگی مورد احتیاج توان یابان است و به همین دلیل با حمایت شهردار منطقه سرای محله خواجه نظام برای حضور توانیابان مناسب سازی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جهت توان یابان در منطقه7 هموارتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت توان یابان در منطقه7 هموارتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید