موسوی جواب انتقاد های تند جدایی از تیم ملی را داد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، محمد موسوی به نقدها روز های اخیر پس از تصمیمش برای انصراف از حضور در رقابت های قهرمانی دنیا واکنش نشان داد.

موسوی جواب انتقاد های تند جدایی از تیم ملی را داد

در تمرین روز پنجشنبه تیم ملی والیبال که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید همه منتظر صحبت های سید محمد موسوی درباره بازگشت به تیم ملی بودند، اما این ستاره والیبال ایران خاطرنشان کرد که به علت شرایط موجود در فدراسیون و کمبود حمایت ها حاضر نیست به کار خود در تیم ملی ادامه دهد و در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت نخواهد کرد.

محمد موسوی بعد از آن مصاحبه جنجالی حالا در صفحه اینستاگرامی خود نیز درباره تصمیمش شرح داده و به نقدها واکنش نشان داده است.

موسوی نوشت: تیم ملی برای من، یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است. از زمانی که خودم را شناختم، هیچ هدفی بزرگتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روز هایی که ما والیبال را آغاز کردیم، خبری از معروفیت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطنم بود که شب و روز مثل سرباز می جنگیدیم. ما همواره سرباز وطن بودیم و هستیم و سعی کردیم آن چه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم، اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه نمایند. ما کجا، شهدا کجا... شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم.

حرمت شهدا مقدس تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آنان را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان گردد. من همواره کوشش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم و امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی یاری میکند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت نمایند تا در قهرمانی دنیا به موفقیت برسند. می دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب نمایند، اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچکتر، حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آن ها حمایت گردد.

همانطور که قبلا گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نگردد، از پرداختن به جزییات و پاسخ دادن به بداخلاقی های اخیر می گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت گردد و ضعف ها را رفع نمایند، خبر های خوبی از این تیم و از این نسل می شویم. برای بچه های خوب و پرکوشش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت نمایند.

وبلاگ مهدی آبادانی ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موسوی جواب انتقاد های تند جدایی از تیم ملی را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی جواب انتقاد های تند جدایی از تیم ملی را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید