همه چیز درباره سرزمین موج های آبی مشهد به همراه عکس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، زمانی بود که مشهد تنها جنبه زیارتی داشت. ولی با بزرگ شدن شهر و امکاناتش، بعد تفریحی شهر هم در کنار بعد زیارتی اش پر رنگ شد. حالا مشهد پر از پارک های آبی و موزه هایی ست که سفر به مشهد را به پکیج کاملی تبدیل می نمایند. یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی مشهد هم، سرزمین موج های آبی مشهد است.

همه چیز درباره سرزمین موج های آبی مشهد به همراه عکس

چرا سرزمین موج های آبی مشهد محبوب است؟

به علت تنوع بالای سرسره ها، سرزمین موج های آبی مشهد، یکی از محبوب ترین مجموعه های آبی در مشهد محسوب می گردد. اگر دلتان سرسره هایی آهسته بخواهد، یا عاشق سرعت باشید، اگر دلتان ارتفاع زیاد بخواهد تا جایی که از ارتفاع سیصد متری سر بخورید، رودخانه خروشان دوست داشته باشید، جکوزی سرد و گرم، حمام ترکی یا دلتان چاله فضایی بخواهد، سرزمین موج های آبی می تواند جوابگوی نیازتان باشد. فقط همین ها هم نیست.

سرزمین موج های آبی مشهد در سال 1386 افتتاح شده و حالا به مجموعه ای تبدیل شده که مثل یک شهر است. تجربه تیوب سواری روی موج ها، سقوط آزاد، سرسره تورنادو که می توان به صورت گروهی بر آن سوار شد، آدرنالین خون هر آدمی را بالا می برد.

راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

ساعت کار و قیمت

ساعت کار این مجموعه در تابستان 9 الی 24 و در فصل های دیگر سال تا ساعت 21 است.

روزهایشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، روزهای مخصوص استفاده زن هاست و روزهای فرد مخصوص استفاده مردها.

در ماه رمضان ساعت های مجموعه فرق دارد.

شما برای شیفت صبح از ساعت 9 تا 21 ،بدون محدودیت زمانی در حدود 40 هزار تومان در سال 1397 و برای شیفت عصر از ساعت 16 تا 21، در حدود 30 هزار تومان باید بپردازید.

دسترسی

سرزمین موج های آبی مشهد در خیابان قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه 83 قرار گرفته. اگر ماشین در اختیار ندارید، می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت بروید و با ون یا اتوبوس های قاسم آباد به مجموعه برسید.

برترین جاهای دیدنی مشهد به همراه آدرس و عکس

منبع: اسنپ تریپ

به "همه چیز درباره سرزمین موج های آبی مشهد به همراه عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سرزمین موج های آبی مشهد به همراه عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید