کیف فرانسوی سحر دولتشاهی چقدر قیمت دارد؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سحر دولتشاهی که در دهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا به همراه رخشان بنی اعتماد، محمود کلاری، رسول صدرعاملی و محمدرضا مقدسیان ترکیب داوران این جشنواره را تشکیل می داد، در حاشیه این جشنواره عکسی به یادگار گرفت، که حالا جزئیات آن کیف گران قیمت توجه رسانه های داخلی و کاربران فضای مجازی را به خود جلب نموده است.

کیف فرانسوی سحر دولتشاهی چقدر قیمت دارد؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سحر دولتشاهی این تصویر را دو روز قبل در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد. اما در حقیقت تصویر مربوط به یک ماه قبل است، درست زمانی که جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا در باغ سفارت استرالیا در تهران برگزار گردید.

در این تصویر، سحر دولتشاهی یک کیف از برند فرانسوی دیور در دست دارد، که باعث شده بعضی رسانه ها به اظهار نظر در خصوص قیمت آن بپردازند. رسانه های داخلی مدعی اند که این کیف 3 هزار و 250 دلار قیمت دارد و ارزش ریالی چیزی در حدود 100 میلیون تومان است.

اما آنالیز ما نشان می دهد که برند فرانسوی دیور این کیف را در سایت خود به قیمت 2 هزار و 300 فرانک سوئیس به فروش می رساند که با حساب فرانک 29 هزار و 940 تومانی، قیمت این کیف به 68 میلیون و 862 هزار تومان می رسد.

بعضی مدل های های کپی این کیف نیز در ایران بین 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان فروخته می گردد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، متولد 16 مهر 1358 در تهران است و با نقش آفرینی در نمایش نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تئاتر کسب کرد.

از جمله افتخارات سحر دولتشاهی می توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل، دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم های عصر یخبندان، چهارراه استانبول و عرق سرد، تندیس برترین بازیگر برای بازی در فیلم امیر و نشان برترین بازیگر از جشن شب چله چلچراغ اشاره نمود.

سحر دولتشاهی بعلاوه سابقه نقش آفرینی در آثاری همانند قورباغه، آسمان زرد کم عمق، مستانه، بارکد، نیم رخ ها، ترانه های قدیمی، عالیجناب، عصر یخبندان، چهارراه استانبول، می خواهم زنده بمانم، مسافران، نابرده رنج، وقتی همه خوابیم، طلا و مس، شیرین، میم مثل مادر، چهارشنبه سوری، متروپل، دلم می خواد و قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فرارو

به "کیف فرانسوی سحر دولتشاهی چقدر قیمت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیف فرانسوی سحر دولتشاهی چقدر قیمت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید