7 شهر دخت در شهر تهران فعال است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت که اکنون 7 شهردخت در شهر تهران برای دختران مشغول به فعالیت هستند.

7 شهر دخت در شهر تهران فعال است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پنجاه و پنجمین پویش امید و افتخار و در حاشیه آیین افتتاح یک شهردخت و سالن کنفرانس در بوستان بانوان منطقه 19 گفت: قبل از این تنها یک مجموعه شهردخت در منطقه 6 داشتیم و امروز نیز در منطقه ها 19 و 20 مجموعه شهر دخت را افتتاح می کنیم و در منطقه 6 نیز شهردخت 2 به بهره برداری می رسد؛ به جز این موارد در منطقه 8 مجموعه ای بود که کاربری خیریه داشت و درباره آن تغییر کاربری انجام دادیم و به شهردخت تبدیل کردیم. علاوه بر این، یک شهردخت در منطقه 2 به لحاظ پیمانکار و کارکرد قابلیت افتتاح داشت، اما به علت مسائل ایمنی امروز افتتاح نمی گردد.

او با بیان اینکه از امروز 7 شهردخت در شهر تهران برای دختران مشغول به کار است، اضافه نمود: امید این است که طبق برنامه، زیرساخت شهردخت را در سال های آینده بر عهده منطقه ها بگذاریم .

اردبیلی با بیان اینکه زیرساختی به نام شهربانو در 22 منطقه شهر داشتیم که الزامات و اقتضائات فراغتی و تفریحی برای خانمها در آن جا مهیا بود، ادامه داد: اما با نیازسنجی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که فعالیت هایی وجود دارد که دختران تمایل دارند درگیر آن شوند که شامل فعالیت های اجتماعی، استارتاپی و کنشگری می شد. در واقع شهردخت فضاهای ویژه این فعالیت ها و پاتوق کنش های دخترانه است و فعالیت های نوآورانه شهری را پیگیری می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "7 شهر دخت در شهر تهران فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 شهر دخت در شهر تهران فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید