آب های سطحی در جهت کانال های فرعی مهار می گردد ، آمادگی برای مقابله با بارش های پاییزی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، با اجرای طرح عمرانی بازسازی و بازسازی کانال های فرعی جمع آوری آب های سطحی در محدوده منطقه17 آمادگی شهرداری برای مقابله با آثار بارش های پاییزی و بروز سیلاب و جاری شدن آب در معابر قوت بیشتری پیدا نموده است.

آب های سطحی در جهت کانال های فرعی مهار می گردد ، آمادگی برای مقابله با بارش های پاییزی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، هرسال شهرداری منطقه 17 با نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش های فصلی، اقدامات پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از بروز سیلاب در معابر و خیابان ها در دستور کار قرار می دهد که مهم ترین آنها لایروبی جوی ها و اصلاح راستا بعضی کانال ها و بازسازی و بازسازی نهرهای قدیمی است.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه17، با اشاره به فعالیت عمرانی بازسازی و بازسازی شبکه فرعی جمع آوری آب های سطحی این منطقه گفت: با توجه به اینکه ساماندهی کانال ها و انهار معابر و خیابان های منطقه از مطالبات شهروندان است، شهرداری منطقه کوشش می نماید در این زمینه اقدامات مناسب و درخور شهروندان انجام دهد.

محمود ترک اضافه نمود: بعضی از این اقدامات، بازسازی و بازسازی شبکه فرعی آب های سطحی به وسیله اجرای جدول گذاری و بازسازی نهرها بوده که در منطقه و با رویکرد توسعه محله ای در حال انجام است.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه17 اضافه نمود: این عملیات عمرانی در محدوده این منطقه و در 6ماهه دوم سال 1400، به مقدار 5600 متر طول و در پنج ماهه نخست سال 1401، بیش از 5000 متر طول، در قالب ساخت تک جدول، کانیو کتابی و نهر روسی اجرا شده است.

این عملیات عمرانی، به صورت مستمر، در محله های منطقه17 در حال انجامست و همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "آب های سطحی در جهت کانال های فرعی مهار می گردد ، آمادگی برای مقابله با بارش های پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب های سطحی در جهت کانال های فرعی مهار می گردد ، آمادگی برای مقابله با بارش های پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید