ازسرگیری عرضه سوخت با کارت هوشمند در 16 باب از صندلی های منطقه زاهدان

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، 16 باب از صندلی های عرضه سوخت منطقه زاهدان که بدلیل اختلال در سامانه کارت هوشمند دچار مشکل شده بود، در ساعات اولیه امروز، فعالیت خود را از سرگرفت.

ازسرگیری عرضه سوخت با کارت هوشمند در 16 باب از صندلی های منطقه زاهدان

ابراهیم پور یزدانی، مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ مهدی آبادانی از زاهدان ، گفت: باتلاش کارکنان منطقه و شرکت پشتیبان سامانه کارت هوشمند سوخت، تعداد 16 باب از صندلی های سطح منطقه، بطور کامل فعالیت خود را در مورد عرضه سوخت با کارت هوشمند شروع کردند.

ابراهیم پور یزدانی، تعداد صندلی های مجهز به سامانه کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان را 56 باب بیان کرد و اضافه نمود: درپی اختلال به وجود آمده در روز سه شنبه 4 آبان ماه که منجر به از مدار خارج شدن تلمبه های فروش صندلی های سراسر کشور شد، فعالیت صندلی های منطقه زاهدان نیز دچار اختلال شد.

وی ابراز کرد؛ درساعات اولیه این رویداد، تلاش کارکنان جهت راه اندازی و فروش سوخت درصندلی ها شروع شد و تمامی صندلی های منطقه با یک سوم ظرفیت، بدون استفاده از کارت سوخت، عرضه سوخت با نرخ دوم (3000 تومانی) را شروع کردند.

مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از تلاش و تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان منطقه، فاز دوم فعالیت را فعال سازی سامانه کارت هوشمند سوخت بیان کرد و اضافه نمود: در ساعات بعداز ظهر روز چهارشنبه، عرضه سوخت با استفاده از کارت هوشمند در صندلی هامون به عنوان اولین صندلی منطقه شروع شد و تا اوایل بامداد امروز (6 آبان) تعداد 16 صندلی، توزیع سوخت با کارت هوشمند را از سرگرفتند.

پوریزدانی ابراز امیدواری کرد: بزودی استفاده از کارت هوشمند در تمامی صندلی های منطقه از سرگرفته شده و توزیع سوخت به صورت عادی در صندلی ها انجام خواهد شد.

وی بعلاوه توضیح داد: هرگونه برآورد و شایعه درخصوص کمبود سوخت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی بی اساس بوده و هیچ گونه کمبود سوخت و یا تغییر نرخی وجود ندارد و مردم می توانند بدون نگرانی، فرآورده های نفتی مورد احتیاج خود را از مجاری عرضه سوخت تامین کنند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ازسرگیری عرضه سوخت با کارت هوشمند در 16 باب از صندلی های منطقه زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری عرضه سوخت با کارت هوشمند در 16 باب از صندلی های منطقه زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید