اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی منصوب شدند

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، تهران (پانا) - طی ابلاغی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی معرفی شدند.

اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طی ابلاغی اعضاء کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی معرفی شدند.

حسن ملکی در این ابلاغ ضمن تاکید بر اهمیت توجه به محتوای کتاب های درسی بیان داشته است: به خوبی اطلاع دارید که هر نوع اهمال و اشتباه در مطالب کتاب های درسی پیامدهای منفی و حواشی آزاردهنده در پی دارد و گاهی یک خطای خرُد موفقیّت های کلان را تحت الشعاع قرار می دهد و طراوت و حلاوت ناشی از تولیدات فرهنگی- تربیتی را هم مخدوش می سازد. از این رودقت در آنالیز و کنترل کیفیت محتواها در پیشگیری از بروز اشتباهات، راهبرد اصلی تلّقی می گردد و همفکری شما در کمیته پیش گفته به سلامت و اتقان محتواها یاری خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از این ابلاغ انتظارات خود در زمینه شفاف سازی وظایف کمیته کنترل کیفیت، را بدین توضیح بیان کرد:

آنالیز هرگونه تغییر(اعم از مکتوبات، تصاوی، طرح ها وایده ها) از جهت رعایت ملاحظات ارزشی، فرهنگی اعتقادی و اخلاقی،

ارزیابی تغییرات اِعمال شده از منظر مصالح اجتماعی و پیامدهای احتمالی، آنالیز صحت مطالب و تطابق آن با واقعیت ها

آنالیز نسبت و سازگاری و یا عدم سازگاری تغییرات اعمال شده با ساختار کلی مطالب و یکبارچگی ، ارزیابی و اظهارنظر درخصوص ابعاد هنری و زیبایی شناختی تغییرات .

شایان ذکر است علی محبی به اسم رئیس و محبوب شریعتی، محسن باهو، سیدامیر رون، محمدکفاشان، فرهاد بخشنده، غلامرضا حمیدزاده، سیدسعید بدیعی و عبداله اسدی به اسم اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کمیته کنترل کیفیت تغییرات کتاب های درسی منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید