ارومیه شهر دوستدار کتاب شد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، هشتمین دوره طرح مرکز کتاب ایران برگزار و ارومیه نیز به همراه 11 شهر دیگر به عنوان شهر دوستدار کتاب و کاندیدای مرکزی کتاب ایران انتخاب شد.

ارومیه شهر دوستدار کتاب شد

105 شهر وارد این رقابت شدند که 76 شهر به طور کامل مراحل ارسال مدارک و ثبت نام را طی کردند و 12 شهر منتخب شده که شهر ارومیه نیز جزو شهرهای انتخابی عنوان مرکز کتاب شده است.

شهر ارومیه در این طرح در کنار شهرهای آمل، اصفهان، اوز، رابر، سبزوار، سمنان، شاهین شهر، صدرا، فومن، قزوین و کرج تحت عنوان 12 شهر دوستدار کتاب انتخاب شدند.

مراسم تقدیر از نامزدهای هشتمین دوره رویداد مرکز کتاب ایران سه شنبه 24 مرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، فرشید مرامی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و جمعی از فرهیختگان مهمان استانی در مجموعه فرهنگی آزادی تهران برگزار گردید.

به گزارش ایبنا؛ مرکز کتاب ایران عنوانی است که هر سال به یک شهر شرکت کننده که بر اساس نظر هیات انتخاب، برترین برنامه را برای ترویج کتاب خوانی ارایه نموده باشد، اعطا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ارومیه شهر دوستدار کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه شهر دوستدار کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید