اعلام مشخصات کامل خودرو اطلس از سوی سایپا

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به تازگی تصاویر و کاتالوگ رسمی سایپا اطلس در وبسایت گروه خودروسازی سایپا بارگذاری شده که نشان می دهد محصول تازه این شرکت به زودی در چهار تیپ به بازار خواهد آمد.

اعلام مشخصات کامل خودرو اطلس از سوی سایپا

به گزارش عصر ایران، اطلس، تازهترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X 200 است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و بعلاوه افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در 4 تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک فراوری می گردد.

طراحی تریم داخلی دو رنگ به همراه مولتی مدیا ایستاده، سانروف در خانواده تیپ 2، موتور تقویت شده، روشن شدن اتوماتیک چراغ ها نسبت به نور محیط (Auto Light) و ترمز کنترل پایداری ESC، بعضی از امکانات محصول تازه سایپاست.

سایپا اطلس چه مشخصات فنی دارد؟

در همه تیپ ها موتور 1.5 لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M15-GSI نام دارد. تفاوت این موتور نسبت به موتور M15 معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ ها است که باعث می گردد گشتاور بیشتری در دور های پایین تر در دسترس باشد. این موتور توان فراوری نهایت قدرت 90 اسب بخار و نهایت گشتاور 137 نیوتن متر را دارد و قدرت موتور نیز به وسیله جعبه دنده CVT و یا 5 سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد.

سایپا اطلس با چه تیپ هایی به بازار می آید؟

سایپا اطلس به طور کلی در دو تیپ 1 و 2 و به صورت دقیق تر در چهار تیپ S، L، G و E به بازار می آید. تیپ های S و G نمونه های 5 دنده دستی هستند که تیپ S نمونه پایه و تیپ G نمونه فول آپشن دنده دستی از اطلس هستند.

تیپ های L و E به جعبه دنده اتوماتیک CVT (با دنده مصنوعی) مجهز هستند که بترتیب تیپ L به عنوان نمونه پایه و تیپ E به عنوان نمونه فول آپشن اتوماتیک اطلس در نظر گرفته شده است.

فول ترین نسخه سایپا اطلس چه امکاناتی دارد؟

در این تیپ امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، رینگ 14 اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، کیسه هوای راننده سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ های روشنایی روز، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور نور، صفحه نمایش 7 اینچ مالتی مدیا، دوربین عقب، آنتن سقفی کوسه ای، آینه های تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سانروف، سقف با رنگ متفاوت، صندلی برقی دو حالته راننده، گرمکن صندلی راننده، شیشه دودی عقب، سنسور باران، 2 تیوتر و رادار نقطه کور را می بینیم.

مشخصات کامل تیپ های مختلف اطلس

منبع: فرارو

به "اعلام مشخصات کامل خودرو اطلس از سوی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مشخصات کامل خودرو اطلس از سوی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید