اپلیکیشن های مخصوص سفر ، همراه راه بلد شما در جاده

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، در این مطلب از اپلیکیشن های مخصوص سفر برایتان گفته ایم. آیا می دانستید بسیاری از مسائل و کارهای سخت ما به وسیله اپلکیشن ها بر طرف می شوند؟ اما آیا در سفر هم می توان از این اپلیکیشن ها در بر طرف کردن مسائل در فرودگاه ها استفاده نمود. با ما در ادامه مجله خبرنگاران همراه باشید تا با بعضی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر آشنا شویم.

اپلیکیشن های مخصوص سفر ، همراه راه بلد شما در جاده

وبلاگ مهدی آبادانی برترین و کاملترین اپلیکیشن گردشگری ایران

اپلیکیشنجامعی که به علاقه مندان به سفرو گردشگری امکان کشف مکان های تازه میده.وبلاگ مهدی آبادانی جزو برترین اپلیکیشن های سفر هست که مجموعه ای از جذابترین مکان ها، رویدادها، تخفیف ها و کلی امکانات عالیِ دیگه داره که میتونین به یاری اون حرفه ای تر گردش کنین وتجربیاتتون رو با دوستانتون هم به اشتراک بگذارین. بعضی از قبلیت های این اپلیکیشن ایرانگردی شامل مجموعه زیر میشه:

اولین و جامع ترین اپلیکیشن سفر و گردش، کامل ترین نقشه گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان، فهرست جاذبه های گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان، فهرست مراکز تفریحی ایران و شهرهای دیدنی جهان، فهرست رستوران های ایران و شهرهای دیدنی جهان، فهرست مراکز اقامتی ایران و شهرهای دیدنی جهان، فهرست مراکز خرید ایران و شهرهای دیدنی جهان، مشاهده اطلاعات روی نقشه با امکان مسیریابی و ...

Entrain

این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های مخصوص سفر است در دانشگاه مشیگان ساخته شده و مدت زمان روز در مقصد و شرایط آهنگ شبانه روزی بدن شما را نشان می دهد و پیشنهاد می نماید که ساعت بدن خود را با ساعت مقصد بتوانید تنظیم نمایید. آنالیز ساعت روز و شب در مبدا و مقصد و پیشنهاد برای تنظیم بین این دو به وسیله این برنامه انجام می گردد و به شما پیشنهاداتی به وسیله این برنامه ارائه می گردد که بتوانید با آن سردردی را که ناشی از تغییر موقعیت (jetlog) ایجاد می گردد کنترل کنید. این اپلیکیشن که در دانشگاه مشیگان ساخته شده است و مدت زمان روز در مقصد و شرایط آهنگ شبانه روزی بدن شما را نشان می دهد و پیشنهاد می نماید که ساعت بدن خود را با ساعت مقصد بتوانید تنظیم نمایید. آنالیز ساعت روز و شب در مبدا و مقصد و پیشنهاد برای تنظیم بین این دو به وسیله این برنامه انجام می گردد و به شما پیشنهاداتی به وسیله این برنامه ارائه می گردد که بتوانید با آن سردرد را که ناشی از تغییر موقعیت (jetlog) ایجاد می گردد کنترل کنید.

Priority pass

برای هیچ کس خوشایند نیست که در هنگام سفر در فرودگاه مدت زمان زیادی وقت خود را تلف کند و روی صندلی های پلاستیکی فرودگاه مجبور باشد به انتظار بنشیند یا از پنجره بیرون را دیدن کند و یا این که مجبور باشد سر و صدای بچه ها را در اطراف خود تحمل کند . برترین راه این است که شما به سالن استراحت دست یابی داشته باشید. اگر پرواز شما بیزنس کلاس نیست و دسترسی به موقعیت خیلی عالی در فرودگاه ندارید می توانید از اپلیکیشن priority pass استفاده نمایید که با این برنامه شما می توانید به 900 سالن استراحت در 400 شهر جهان و اینترنت دسترسی پیدا کنید. و بتوانید صندلی راحتی را در امنیت کامل استفاده نمایید وبر اساس پیشنهاد برنامه در بعضی از نقاط جهان از غذا و نوشیدنی رایگان بهره مندشوید در واقع کار این برنامه به این صورت است که در هنگام سفر سالن های استراحت فرودگاهی که در آن هستید را به شما نشان می دهد.

Lounge Buddy

این اپلیکیشن نیزمثل برنامه قبلی با دریافت اطلاعات شما، به شما یاری می نماید سالن های استراحت مناسب با برنامه پروازتان را پیداکنید. از ویژگی های بسیار جالب این نرم افزار این است که می توانید نظرات مسافرانی که در سالن های استراحت مستقر هستند را در خصوص آن سالن استراحت ببینید و انتخابی درست و مناسب داشته باشید.

Milehi

در موقعی که در حال گذراندن وقت در فرودگاه هستید و همچنان منتظرید و خسته شده اید از این انتظار طولانی ،می توانید با استفاده از این اپلیکیشن دوستان تازهی برای خود در فرودگاه پیدا نمایید . در واقع این برنامه یک شبکه اجتماعی فرودگاهی است که مسافران در هنگامی که در فرودگاه توقف نموده اند می توانند با استفاده از آن به یکدیگر متصل شوند . با تعیین کردن شرایط سفر خود از قبیل سفرخانوادگی ، محبت آمیز ، تنها و .... می توانید مسافرانی مثل خود را پیدا کنید و با ان ها به گفت و گو بپردازید.

FLIO

این برنامه جالب همه امکاناتی که در برنامه های قبلی به شرح آن ها پرداختی را یک جا دارد. این برنامه مسیر یابی در فرودگاه می باشد که با آن می توانید به سالن استراحت و نقشه فرودگاه دسترسی داشته باشید. بعلاوه با این برنامه می توانید بریا پیدا نمودن وای فای و استفاده نمایید . پیدا کردن شبکه های وای فای رایگان و اتصال شما به اینترت از جمله قابلیت های بسیار مفید این نرم افزار می باشد و بعلاوه به شما یاری می نماید برای این که سریع تر به گیت های ورودی و غذاخوری ها و یا نوشیندی ها بروید.

Wi-Fi map

این برنامه علاوه بر فرودگاه درهر ترمینال تازهکه باشید احتیاجتان را به اینترنت برای شما برآورده می نماید ، اطلاعات شبکه های بیش از 100 کشور به همراه 5 میلیون نقطه دسترسی در این نرم افزار ثبت شده است . این نرم افزار شبکه های غیر رایگان را نیز به شما معرفی می نماید ، شبکه هایی که احتیاج به رمز عبور دارند دسترسی آفلاین به اطلاعاتی که برای سفر به آن مقصد احتیاج دارید دراین اپلیکیشن برای شما فراهم شده است.

منبع: همگردی

به "اپلیکیشن های مخصوص سفر ، همراه راه بلد شما در جاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های مخصوص سفر ، همراه راه بلد شما در جاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید