بازگشت اسکال به ایران

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سازمان بین المللی اسکال (SKAL) به عنوان یکی از مهمترین مراجع بین المللی گردشگری که از آن به عنوان بازوی اجرایی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نام برده می شود،بعد از 35 سال به ایران می آید. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

بازگشت اسکال به ایران

یکی از عوامل عمده رشد مثبت اقتصاد کشورها بویژه کشورهای در حال توسعه، حضور و مشارکت سازمان های بین المللی در کشور و جذب سرمایه گذاری خارجی است که اگر همراه با انتقال آموزش، فناوری و مدیریت نوین باشد، می تواند پیشرفت کشور مقصد سرمایه گذاری را منجر شود. این مساله موجب شده است تا در صنعت گردشگری نیز رقابت بر سر همکاری با سازمان های بین المللی برای جذب منابع و تبادل تجارب ارزشمند آن ها، یکی از واقعیت های امروز اقتصاد به هم پیوسته جهانی به خصوص در کشورهای در حال توسعه به شمار آید.

گردشگری ایران با یک جهش رو به رشدی در زمینه های مختلف روبرو شده که یکی از مهمترین رخدادهای مثبت در این زمینه، بازگشایی نمایندگی سازمان بین المللی اسکال (SKAL) به عنوان یکی از مهمترین مراجع بین المللی گردشگری پس از 35 سال در ایران است که از آن به عنوان بازوی اجرایی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) نام برده می شود. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

این باشگاه با بیش از 80 سال سابقه فعالیت، سازمان حرفه ای ترویج دوستی با توسعه گردشگری بوده و به عنوان یک گروه بین المللی متحد کننده تمام حوزه های صنعت گردشگری، دارای 16 هزار عضو در قالب 400 باشگاه در 87 کشور است.

اسکال (SKAL)، می تواند بستر مورد نیاز برای دسترسی اعضای باشگاه ایران به یک شبکه بین المللی متشکل از 16هزار کسب و کار صنعت، با هدف بازاریابی و فروش خدمات و کالاهای اعضای ایرانی و توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور را فراهم کند.

دورونزدیک - خرید اینترنتی - خرید بلیط -

منبع: دور و نزدیک

به "بازگشت اسکال به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت اسکال به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید