بلیط کیش اصفهان چه زمانی مقرون به صرفه می گردد؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، اصفهان از آن شهرهای اصیل ایران است که از تک تک آجرهایش تاریخ و فرهنگ و تمدن می بارد. لقب نصف دنیا را به خاطر تعداد بسیار زیاد جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی به این شهر داده اند. اصفهان همواره یکی از شهرهای مهم ایران بوده است و هر حکومتی در طول تاریخ، اثری از خودش در این شهر به جا گذاشته است. مجموعه این آثار، یک شهر شگفت انگیز را خلق نموده اند. شاهکارهای معماری اصفهان آنقدر زیبا و خاص هستند که هر بیننده را به وجد می آورند. هر سال گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران و دنیا به اصفهان سفر می نمایند تا از نزدیک شاهد شکوه و زیبایی های این شهر باشند. اگر قصد خریدن بلیط کیش اصفهان را دارید، بهتر تا اطلاعات مناسبی درباره این شهر و زمان های مناسب برای سفر به آن داشته باشید.

بلیط کیش اصفهان چه زمانی مقرون به صرفه می گردد؟ کیش

آب و هوای اصفهان چطور است؟

اصفهان از شهرهای مرکزی ایران است و در منطقه ای کویری و خشک قرار گرفته است. این شهر آب و هوای نیمه بیابانی و خشک دارد و باران زیادی در این شهر نمی بارد. خشکی هوا باعث پدیدآمدن تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد می گردد. به طوری که دمای هوای تابستان به حدود 40 درجه سانتی گراد و دمای هوای زمستان گاهی اوقات به منفی 18 درجه سانتی گراد می رسد.

برترین زمان برای سفر به اصفهان کی است؟

پاسخ این سوال کاملا به هدف شما از سفر بستگی دارد. از اواخر اسفند ماه تا اوایل خرداد، دمای هوای شهر در برترین حالت خودش قرار گرفته است. در این فصل از سال، دمای هوا بین 20 تا 25 درجه است و مسافران زیادی، این ماه ها را برای سفر انتخاب می نمایند. اصفهان در ماه اردیبهشت به زیباترین شکل خودش در می آید و درختان سرسبز و گل های رنگارنگ سراسر شهر را آرایش خواهند کرد.

اما سفر به اصفهان در تابستان اصلا گزینه محبوبی نیست. با این که تعطیلی مدارس باعث رونق گرفتن سفر در این فصل می گردد اما، گرمای شدید اصفهان مسافران را از این شهر دور می نماید. تقریبا از نیمه های خرداد تا اواخر مرداد، اصلا زمان مناسبی برای سفر به اصفهان نیست. در شهریور که هوا کمی خنک تر می گردد، تعداد گردشگران اصفهان هم افزایش می یابد.

در فصل پاییز هوای اصفهان بسیار مطلوب می گردد. این فصل به خاطر هوای عالی و خلوتی شهر، زمان بسیار مناسبی برای بازدید از اصفهان است. هرچه به زمستان نزدیک می شویم، تعداد مسافران کم تر می گردد؛ تا جایی که در ماه های دی و بهمن کمتر گردشگری در شهر دیده می گردد. در مجموع برترین فصل برای سفر به اصفهان از نظر آب و هوا، بهار است.

قیمت بلیط پرواز کیش اصفهان چقدر است؟

عوامل مختلفی در معین قیمت بلیط تاثیر می گذارند. زمان سفر، ایرلاین انتخابی و کلاس پروازتان از عوامل اصلی معین نماینده قیمت بلیط هستند. بیشترین تفاوت قیمت در انتخاب کلاس پرواز رقم می خورد. بلیط های فرست کلاس گران ترین و بلیط های اکونومی مقرون به صرفه ترین بلیط های موجود هستند. بلیط های بیزنس هم میان این دو قرار می گیرند. تفاوت این سه بلیط در نوع صندلی ها و خدماتی است که به مسافران ارائه می گردد.

کدام ایرلاین از کیش به اصفهان پرواز دارند؟

هواپیمایی های ایران ایر، آتا، معراج، زاگرس، کیش ایر و فلای پرشیا از فرودگاه بین المللی کیش به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پرواز دارند. تمام این پروازها به صورت مستقیم انجام می شوند.

در پرواز کیش اصفهان چه میزان بار می توانیم با خودمان ببریم؟

میزان بار مجاز برای این سفر بستگی به ایرلاین و کلاس پروازتان دارد. اما به طور کلی با داشتن بلیط های اکونومی چیزی بین 15 تا 25 کیلو بار می توانید ببرید. برای بردن هر کیلو بار بیشتر از این میزان باید جریمه آن را پرداخت و حتما میزان بار نوشته شده روی بلیط را چک کنید.

اصفهان

برترین زمان سفر از نظر مقرون به صرفهی بلیط کیش اصفهان

اگر در پی مقرون به صرفه ترین بلیط پرواز کیش به اصفهان می شد، باید فصلی را انتخاب کنید که کم ترین مسافر به این شهر سفر می نمایند و اصفهان کاملا خلوت است. از اواسط خرداد تا اواخر مرداد که گرمای طاقت فرسای اصفهان به شدیدترین حدش می رسد، تعداد گردشگران اصفهان بسیار کم می گردد. همین شرایط در زمستان و در سرمای جان سوز ماه های دی و بهمن رخ می دهد. در این دو بازه زمانی، نه تنها قیمت بلیط هواپیما به پایین ترین قیمت می رسد، بلکه قیمت هتل ها و اقامتگاه های شهر و محصولات اصفهان هم کاهش زیادی می یابند.

آیا بلیط مقرون به صرفه فقط در فصل های تابستان و زمستان پیدا می گردد؟

در این دو فصل قیمت بلیط این پرواز از هر زمان دیگری کم تر می گردد اما، به این معنی نیست در دیگر زمان های سال بلیط مقرون به صرفه پیدا نمی کنید. از آن جایی که اصفهان یکی از مقاصد پر هوادار در میان مسافران است، بلیط های چارتری و لحظه آخری زیادی برای آن پیدا می گردد.

چه عوامل دیگری می توانند قیمت بلیط کیش اصفهان را کاهش دهند؟

زمان خرید بلیط هم در معین قیمت تاثیر می گذارد. بلیط های این پرواز معمولا در روزهای تعطیل و آخر هفته گران تر می شوند. پس، بلیطتان را در روزهای وسط هفته بگیرید. بعلاوه یادتان باشد که بلیط رفت وبرگشت بخرید. بلیط های دوطرفه معمولا از دو بلیط یک طفره به صرفه تر هستند.

اصفهان

خرید برترین و مقرون به صرفه ترین بلیط کیش اصفهان در فلای تودی

برای تجربه یک سفر مقرون به صرفه، حتما بلیطتان را از فلای تودی بخرید. سایت فلای تودی تمام بلیط های موجود برای پرواز از کیش به اصفهان را در کنار هم بهتان نشان می دهد. شما می توانید با مقایسه آن ها، برترین و مقرون به صرفه ترین بلیط موجود را انتخاب و به سادگی بخرید. به جز خرید بلیط هواپیمای کیش اصفهان، امکان رزرو برترین هتل های اصفهان هم در سایت فلای تودی فراهم است. به جز این موارد می توانید سایر خدمات پرواز مثل ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات را با تخفیف ویژه از فلای تودی بخرید.

منبع: هفت گنج

به "بلیط کیش اصفهان چه زمانی مقرون به صرفه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط کیش اصفهان چه زمانی مقرون به صرفه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید