حضور نفرات برتر جام تختی در اردوی کشتی فرنگی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، پیکارهای کشتی فرنگی جام تختی هفته گذشته برگزار شد و طی آن نفرات برتر و مدعی اوزان دهگانه معین شدند. این رقابتها از اهمیت زیادی برای کادر فنی تیم ملی و مدعیان برخوردار بود چراکه به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی 2021 نروژ تلقی می شد.

حضور نفرات برتر جام تختی در اردوی کشتی فرنگی

بر این اساس کادر فنی تیم ملی که هم اکنون روزهای پایانی اردوی اخیر فرنگی کاران را زیر نظر دارد قرار است از اردوی بعدی از نفرات برتر جام تختی هم دعوت بعمل آورد.

اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو از روز 29 اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شده و تا روز 8 خردادماه ادامه دارد. بدین ترتیب کادر فنی اعلام نمود با توجه به اینکه بعد از جام تختی برخی کشتی گیران به شهر خود بازگشتند، بنابراین زمانی از اردو را از دست خواهند داد که به همین دلیل نفرات شاخص جام تختی در اردوی بعدی به ما اضافه خواهند شد.

ین در حالی است که تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان نیز باید طی روزهای 22 و 23 خرداد در تورنمنت بین المللی پیتلاسینسکی لهستان حضور یابد. تورنمنتی که قرار است محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به عنوان ملی پوشان ایران در آن به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور نفرات برتر جام تختی در اردوی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نفرات برتر جام تختی در اردوی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید