خوانتورنا: به فکر بازنشستگی هستم، مقصد بعدی من، احتمالا چین یا ژاپن است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، ستاره پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: من به فکر بازنشستگی در سرانجام فصل هستم چون به همه چیز در والیبال رسیده ام و ایجاد انگیزه، کار ساده ای نیست.

خوانتورنا: به فکر بازنشستگی هستم، مقصد بعدی من، احتمالا چین یا ژاپن است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دنیا از بامداد فردا چهارشنبه با جدال دو تیم فولاد سیرجان و سادا کروزیرو در شهر بتیم کشور برزیل شروع خواهد شد.

عثمانی خوانتورنا، ستاره پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا که با تیم لوبه در این مسابقات شرکت خواهد نمود، گفت: شرکت کردن در این رویداد همواره جالب و خوب است. من هرگز متوجه نمی شوم که چرا تیم ما را که قهرمان دوره قبل شده به صورت مستقیم به جام باشگاه های دنیا دعوت نکردند. لوبه پس از انصراف تیم زاکسا لهستان به جام دعوت شد.

ستاره پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا ادامه داد: ما حالا در برزیل هستیم و تورنمنت خاصی برای ما خواهد بود چون ممکن آخرین بار باشد که در این جام شرکت می کنم. من به فکر بازنشستگی در انتها فصل هستم چون به همه چیز در والیبال رسیده ام و ایجاد انگیزه، کار ساده ای نیست.

این بازیکن کوبایی الاصل توضیح داد: من یک سال دیگر با تیم لوبه قرارداد دارم و در انتها فصل در خصوص ادامه همکاری تصمیم خواهیم گرفت. به طور قطع اما در ایتالیا نخواهم ماند چون حاضر نیستم برای تیمی به جز لوبه بازی کنم. مقصد بعدی من، احتمالا چین یا ژاپن است.

خوانتورنا در انتها گفت: ترنتینو، لوبه و ساداکروزیرو، بخت های نخست قهرمانی در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خوانتورنا: به فکر بازنشستگی هستم، مقصد بعدی من، احتمالا چین یا ژاپن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانتورنا: به فکر بازنشستگی هستم، مقصد بعدی من، احتمالا چین یا ژاپن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید