روایت زندگی یک مادر شهید را در بانوی قرن بخوانید

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، کتاب بانوی قرن؛ روایت داستانی از مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل زاده در انتشارات روایت فتح منتشر شد.

روایت زندگی یک مادر شهید را در بانوی قرن بخوانید

به گزارش خبرنگار ، کتاب بانوی قرن؛ روایت داستانی از مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل زاده به قلم سعیده زراعتکار در انتشارات روایت فتح منتشر شد.

این کتاب روایت یکی از میان صد ها مادر شهیدی را روایت می نماید که فرزندشان را برای دفاع از کشور به جبهه ها فرستادند. این اثر این بار روایتگر صدسال پایداری بانو خدیجه خلعت می گردد.

متن پشت جلد:

نوروز سال 1361 مصادف بود با عیدِ اولِ امیر. داشتم خانه را برای آمدن مهمان های پسرم آماده می کردم. همان هایی که آرزو داشتم در عروسی اش بیایند نه در اولین عید نبودنش. دلم این روز ها برای امیرم تنگ تر شده بود. بیشتر از همواره، آرزو داشتم یکبار دیگر او را در آغوش می گرفتم. دلم برای خنده ها و شوخی هایش لک زده بود. حس و حال عجیبی داشتم نمی دانم، چون عید پسرم بود حالم طور دیگری بود یا به خاطر علت دیگری. هنوز آغازین لحظات روز اول عید بود که محمود از راه رسید. همه تعجب کردند. تعجب از این که چرا حالا که وقت عملیات است او برگشته. تا اورا دیدم حسی در دلم گفت باید خودم را قرص بگیرم برای شنیدن یک خبر ناگوار...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روایت زندگی یک مادر شهید را در بانوی قرن بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت زندگی یک مادر شهید را در بانوی قرن بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید