ساخت دنباله سایبرپانک 2077 رسما شروع شد؛ سی دی پراجکت: بازی اول دست گرمی بود

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، با فروش میلیون ها نسخه از بسته الحاقی فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) از زمان انتشار در ماه سپتامبر سال گذشته برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی، سیابرپانک 2077 در حال گذراندن شرایط نسبتا خوبی است. حال به نظر می رسد که استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اکنون توجه خود را به ساخت قسمت دوم آن معطوف نموده است.

ساخت دنباله سایبرپانک 2077 رسما شروع شد؛ سی دی پراجکت: بازی اول دست گرمی بود

اخیرا پستی در توییتر به وسیله ایگور سارزینیسکی (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی سایبرپانک 2077، منتشر شده است که خبر از شروع ساخت دنباله سایبرپانک با نام رمز Orion به صورت رسمی می دهد. جالب است بدانید که او سایبرپانک 2077 را یک دستگرمی خوانده است:

در واقع به نظر می رسد که تیمی که روی نسخه بعدی کار می نماید، به تازگی کار خود را در دفتر نو سی دی پراجکت در بوستون شروع نموده است. لازم به ذکر است که در انتها سال گذشته، سی دی پراجکت آخرین به روزرسانی بزرگ سایبرپانک 2077 را منتشر کرد و برای اولین بار از زمان عرضه این اثر، ظاهرا با امید بالا به آینده و این دنباله پا به 2024 گذاشته است.

در حال حاضر اطلاعات خاصی در خصوص دنباله ذکر شده در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه نسخه قبل با مسائل زیادی روبرو شد، استودیوی سازنده درس های مورد احتیاج خود را بدون شک آموخته است. بعلاوه از آن موقع مطمئناً اوضاع بهبود یافته است اما خاطره بد سایبرپانک به این زودی ها از فکر هواداران پاک نخواهد شد. این در حالی است که سی دی پراجکت در عین حال پروژه های مختلف دیگری نظیر نسخه چهارم ویچر را نیز در دست توسعه دارد و باید دید که سارزینیسکی و تیمش می توانند این بار بهتر از قبل عمل نمایند یا خیر.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت دنباله سایبرپانک 2077 رسما شروع شد؛ سی دی پراجکت: بازی اول دست گرمی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دنباله سایبرپانک 2077 رسما شروع شد؛ سی دی پراجکت: بازی اول دست گرمی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید