سامسونگ رم مجازی را راهی گوشی های بیشتری می نماید

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، چند ماه قبل گوشی گلکسی A52s سامسونگ با قابلیت موسوم به RAM Plus معرفی گردید که به زبان ساده، این مشخصه استفاده از رم مجازی را امکان پذیر می نماید. حالا به نظر می رسد دیگر گوشی های سامسونگ هم به زودی این مشخصه را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ رم مجازی را راهی گوشی های بیشتری می نماید

با افزوده شدن این قابلیت، بخشی از حافظه داخلی به اسم رم مجازی انجام وظیفه می نماید. به تازگی گلکسی A52 به وسیله یک آپدیت نرم افزاری همین مشخصه را دریافت نموده است. بعلاوه کاربران گلکسی زد فولد 3 هم بعد از آپدیت گوشی خود، با این مشخصه روبه رو شده اند.

نسخه بتای One UI 4.0 که مبتنی بر اندروید 12 است، برای گوشی های سری گلکسی S21 ارائه شده ولی این مشخصه در آن دیده نمی گردد. باید ببینیم که آیا سامسونگ در نسخه نهایی One UI 4.0 این مشخصه را قرار می دهد یا اینکه به وسیله آپدیت های نرم افزاری جداگانه برای کاربران ارائه می گردد.

در حال حاضر قابلیت رم مجازی سامسونگ، 4 گیگابایت از حافظه داخلی را به این کار اختصاصی می دهد و در حال حاضر کاربران نمی توانند این مشخصه را غیرفعال نمایند. علاوه بر این هیچ راهی برای افزایش یا کاهش این ظرفیت وجود ندارد. باید خاطرنشان کنیم شرکت های دیگری که چنین قابلیتی را ارائه داده اند، معمولا افزایش و کاهش میزان ظرفیت رم مجازی را امکان پذیر نموده اند. به همین دلیل احتمالا سامسونگ هم در آینده نزدیک این کار را ممکن می نماید.

اگر از گوشی سامسونگ استفاده می کنید، برای آنالیز بهره گیری از قابلیت رم مجازی باید در بخش تنظیمات به قسمت Battery and device care سر بزنید و به بخش Memory مراجعه کنید.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ رم مجازی را راهی گوشی های بیشتری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ رم مجازی را راهی گوشی های بیشتری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید